Gereformeerde Vereniging

Jelle

Bericht door Jelle »

Nieuwe aanvulling.

England
Maninne
Empee
NDonselaar
Nicname en/of Pim
Limosa
Lecram ?
Rhodé ?
Gerrit de 2e
Jelle
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Ik wil ook wel komen, maar ik vind donderdag's zo'n rare dag om vereniging te houden. Weekenden komen mij veel beter uit. Er zijn mensen die van ver komen en de volgende dag weer vroeg moeten werken. Ik ben nog geen vutter hoor.....!

Graag zou ik agendapunten zien.
Wie leidt de avond?
Wordt er een inleiding gemaakt, of een korte meditatie?

Ik hoor het graag. Ik wil eventueel wel meehelpen.
Moeten er nog wat meegenomen worden? Ik denk dan aan drinken etc.
Liever Turks dan Paaps
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Ja, ok ma ninne...

Maar ik vind het allemaal zo onoverzichtelijk hier. Er worden per dag wel 20x gepost in deze topic, en daar tussen een hoop gezeur, zodat ik wel es wat oversla. Dus graag alles voor oompie Matt alles keurig netjes op een rijtje zetten!;)
Dank u!!!
Liever Turks dan Paaps
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Goed ik heb nu alles gelezen hoor:D

Ik snap..

Maar nu zijn nog niet al mijn vragen beantwoord toch??
Liever Turks dan Paaps
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Ik zie nog geen agenda, dat is wat ik mis..

Wat zijn de ondewerpen........ ik wil meer weten!!!
Liever Turks dan Paaps
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Als er nog iemand met agendapunten komt en meer georganiseerd wil gaan werken de 13de mei lezen we dat wel in deze topic of in de mail.
Welke mail?? Naar wie?
Liever Turks dan Paaps
Egbert

Bericht door Egbert »

Als jullie nou met z'n allen naar R'dam komen, kan ik voor koffie zorgen. Maar naar Gouda kan ik pas na 23:00 is dat te laat?
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Oorspronkelijk gepost door Egbert
Als jullie nou met z'n allen naar R'dam komen, kan ik voor koffie zorgen. Maar naar Gouda kan ik pas na 23:00 is dat te laat?
23.00 uur????????? b'tje laat wel ja!!!
Tijd is relatief, wat is nu laat en wat is vroeg. Ik kan er best al om 23:30 zijn, kunnen we nog ruim 2 uur van mekander genieten.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Ik wil ook wel komen, maar ik vind donderdag's zo'n rare dag om vereniging te houden. Weekenden komen mij veel beter uit. Er zijn mensen die van ver komen en de volgende dag weer vroeg moeten werken. Ik ben nog geen vutter hoor.....!

Graag zou ik agendapunten zien.
Wie leidt de avond?
Wordt er een inleiding gemaakt, of een korte meditatie?

Ik hoor het graag. Ik wil eventueel wel meehelpen.
Moeten er nog wat meegenomen worden? Ik denk dan aan drinken etc.

Donderdagavond is gekozen omdat in elk geval Limosa aanwezig moet zijn, hij is de aangever van dit onderwerp. Tevens wil England komen en die is deze week dan in Nederland en komt met Maninne mee. Op vrijdag en zaterdag kon Limosa niet maar wel op donderdag. England en maninne konden dan ook, dat is de reden van de donderdag avond. Wordt het verder uitgesteld dan is England niet meer in Nederland.

Ik wil eerst peilen wie er komen en zal dan met Limosa contact opnemen voor een agenda of vragen wie eventueel een inleiding wil doen.
Er is al eens voorgesteld om NDonselaar te vragen om de leiding te nemen samen met Limosa.
Plus dat anderen ook agenda punten kunnen aandragen.

Voorlopig willen we zien wie er kunnen en komen.
Drank is niet het probleem denk ik, met een fles limonadesiroop kan je heel wat liters limonade maken. haha.
Plaats reactie