ja dat is hier zoLassie schreef:is dat zo?
zondags loopt hier iedereen thuis en dan is het altijd rommelig
ja dat is hier zoLassie schreef:is dat zo?
Klopt, hier ook!helma schreef:ja dat is hier zoLassie schreef:is dat zo?
zondags loopt hier iedereen thuis en dan is het altijd rommelig
is dat pas gebeurd, Lassie?Lassie schreef:tsja bij mijn vader op school (refo school) heeft er ook een knul een molotovcocktail in een groep meiden gegooid. Aantal meiden behoorlijke brandplekken (de panty's zaten vast aan hun benen, AU).
Uitmuntend, Judith.judith schreef:..dat ik voor Engels tentamen een 8,8 heb!!!
albion schreef:Uitmuntend, Judith.judith schreef:..dat ik voor Engels tentamen een 8,8 heb!!!![]()
Wow! Super zeg!judith schreef:..dat ik voor Engels tentamen een 8,8 heb!!!
sluit me helemaal bij aan!Ichtus schreef:Wow! Super zeg!judith schreef:..dat ik voor Engels tentamen een 8,8 heb!!!
jij bent écht hard gevallen!!MarthaMartha schreef: ... ik toen alleen nog maar weet dat ik op de grond lag
... (en n.a.v. eerdere postings in 'mogen vrouwen stemmen': de ds schonk de koffie)
En diep ook.Ander schreef:jij bent écht hard gevallen!!MarthaMartha schreef: ... ik toen alleen nog maar weet dat ik op de grond lag
... (en n.a.v. eerdere postings in 'mogen vrouwen stemmen': de ds schonk de koffie)
Ander schreef:jij bent écht hard gevallen!!MarthaMartha schreef: ... ik toen alleen nog maar weet dat ik op de grond lag
Tiberius schreef:En diep ook.Ander schreef:jij bent écht hard gevallen!!MarthaMartha schreef: ... ik toen alleen nog maar weet dat ik op de grond lag