Bewust of een foutje van MM?helma schreef:nieuw kapsel![]()

Bewust of een foutje van MM?helma schreef:nieuw kapsel![]()
Ik had de schaar nog maar twee tellen in handen toen de kasteelheer zijn zetel verliet, mij de schaar ontnam en zelf het knipwerk ter hand nam. Bang zijnde dat ik te rigoreus te werk zou gaan (ik dacht zo'n 15 cm van de meter haar af te halen), knipte hij er 2 cm vanaf. slechts op enig aandringen was hij bereid daar nog één enkele cm aan toe te voegen.Ariene schreef:Bewust of een foutje van MM?helma schreef:nieuw kapsel![]()
MarthaMartha schreef:Ik had de schaar nog maar twee tellen in handen toen de kasteelheer zijn zetel verliet, mij de schaar ontnam en zelf het knipwerk ter hand nam. Bang zijnde dat ik te rigoreus te werk zou gaan (ik dacht zo'n 15 cm van de meter haar af te halen), knipte hij er 2 cm vanaf. slechts op enig aandringen was hij bereid daar nog één enkele cm aan toe te voegen.Ariene schreef:Bewust of een foutje van MM?helma schreef:nieuw kapsel![]()
Niemand zal Helma morgen vragen wat ze met haar haar heeft gedaan
Alleen dus even bijgepunt.... (ik ken dat)MarthaMartha schreef:Ik had de schaar nog maar twee tellen in handen toen de kasteelheer zijn zetel verliet, mij de schaar ontnam en zelf het knipwerk ter hand nam. Bang zijnde dat ik te rigoreus te werk zou gaan (ik dacht zo'n 15 cm van de meter haar af te halen), knipte hij er 2 cm vanaf. slechts op enig aandringen was hij bereid daar nog één enkele cm aan toe te voegen.Ariene schreef:Bewust of een foutje van MM?helma schreef:nieuw kapsel![]()
psst... als je er meer af wil, moet je even bellen als de kat van huis is.....helma schreef:MarthaMartha schreef: Ik had de schaar nog maar twee tellen in handen toen de kasteelheer zijn zetel verliet, mij de schaar ontnam en zelf het knipwerk ter hand nam. Bang zijnde dat ik te rigoreus te werk zou gaan (ik dacht zo'n 15 cm van de meter haar af te halen), knipte hij er 2 cm vanaf. slechts op enig aandringen was hij bereid daar nog één enkele cm aan toe te voegen.
MarthaMartha schreef:psst... als je er meer af wil, moet je even bellen als de kat van huis is.....helma schreef:MarthaMartha schreef: Ik had de schaar nog maar twee tellen in handen toen de kasteelheer zijn zetel verliet, mij de schaar ontnam en zelf het knipwerk ter hand nam. Bang zijnde dat ik te rigoreus te werk zou gaan (ik dacht zo'n 15 cm van de meter haar af te halen), knipte hij er 2 cm vanaf. slechts op enig aandringen was hij bereid daar nog één enkele cm aan toe te voegen.
ooit een muis de schaar zien hanteren?MarthaMartha schreef:psst... als je er meer af wil, moet je even bellen als de kat van huis is.....
caprice schreef:Diesel 0,975
Hoe kan dat nou?caprice schreef:Tank heerlijk goedkope diesel (1,015 euro per liter).
Omdat ik vanavond niet langs dat heel goedkope tankstation kwam, moest ik het doen met een iets duurdere.Hendrikus schreef:caprice schreef:Diesel 0,975Hoe kan dat nou?caprice schreef:Tank heerlijk goedkope diesel (1,015 euro per liter).
Ah joh, wat een strop!caprice schreef:Omdat ik vanavond niet langs dat heel goedkope tankstation kwam, moest ik het doen met een iets duurdere.Hendrikus schreef:caprice schreef:Diesel 0,975Hoe kan dat nou?caprice schreef:Tank heerlijk goedkope diesel (1,015 euro per liter).
Ja, dat was wel 1,60 euro duurder hoor.Hendrikus schreef:Ah joh, wat een strop!caprice schreef:Omdat ik vanavond niet langs dat heel goedkope tankstation kwam, moest ik het doen met een iets duurdere.![]()
goed voorbeeld doet goed volgen:):):):)helma schreef:nieuw kapsel![]()