sorry hoor, maar d, t, dt ...................... ik snap er geen hout van, m'n hele leven al niet......zal niet meer gebeuren ook, het maakt me in feite ook geen fluit uit......Hendrikus schreef:met dt nog wel, da's niet niks!Rens schreef:ik ben inmiddels op blz. 29 aangelandt......
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hout moet (slogan van een houthandel)Rens schreef:sorry hoor, maar d, t, dt ...................... ik snap er geen hout van, m'n hele leven al niet......zal niet meer gebeuren ook, het maakt me in feite ook geen fluit uit......Hendrikus schreef:met dt nog wel, da's niet niks!Rens schreef:ik ben inmiddels op blz. 29 aangelandt......
Als "newborn" fries zou ik me daar ook maar niet om bekommeren, Rens.Rens schreef:sorry hoor, maar d, t, dt ...................... ik snap er geen hout van, m'n hele leven al niet......zal niet meer gebeuren ook, het maakt me in feite ook geen fluit uit......Hendrikus schreef:met dt nog wel, da's niet niks!Rens schreef:ik ben inmiddels op blz. 29 aangelandt......

- zusterelly
wim schreef: Hout moet (slogan van een houthandel)

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
- Wilma van den Berg
Cadeautjes voor pakjesavond, sinterklaas, 5 december of hoe je het ook noemen wilt
en ene heleboel afspraken...

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
ik pieker er niet over om me er nog druk over te maken......men kan toch lezen wat er staat, met d, dt, of t, het is toch duidelijk wat er staat......niemand die er naar hoeft te raden.........jvdg schreef:
Als "newborn" fries zou ik me daar ook maar niet om bekommeren, Rens.
óf zal ik maar overschakelen naar het frysk hier.....kun je lachen.....snapt geen méns meer waar ik het over heb.........

Moderatorbericht:
tjonge jij ook al....MarthaMartha schreef:foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!henriët schreef:een ander kapsel
binnenkort kom ik naar je toe, dus dan zie je t vanzelf

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
middagje vrij dan?????Ander schreef:een medeforumlid die mij ervan beticht tijd van de baas te stelen...![]()

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
een hele stamp boodschappen voor in de vriezer....
(leuk hoor een supermarkt die een paar dagen dicht gaat en dan allerlei kantenklaar groenten kwijt moet en vlees en van alles wat koel moet staan............)
(leuk hoor een supermarkt die een paar dagen dicht gaat en dan allerlei kantenklaar groenten kwijt moet en vlees en van alles wat koel moet staan............)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- sweelinck 25
Een heeeeeeerlijke middag!!!!

- JolandaOudshoorn
Wat fijn voor je!sweelinck 25 schreef:Een heeeeeeerlijke middag!!!!
![]()
![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Maar ik wel Rens, en ik zal plichtsgetrouw als ik ben, die fryske bijdragen vertalen in het Twents......Rens schreef:
óf zal ik maar overschakelen naar het frysk hier.....kun je lachen.....snapt geen méns meer waar ik het over heb.........![]()
![]()

Dan kan jij de foto maken MMhenriët schreef:tjonge jij ook al....MarthaMartha schreef:foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!henriët schreef:een ander kapsel

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
fluitje schreef:Dan kan jij de foto maken MMhenriët schreef:tjonge jij ook al....MarthaMartha schreef: foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!