Gereformeerde Vereniging

england

Bericht door england »

Hoeft niet Matthijs, Maninne gaat mee om toezicht te houden...
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
komen er nog data mensen?
eventueel op zaterdag eind van de middag en een stuk van de avond op 15 mei?
Dan kan ik niet maar laat dat maar geen beletsel zijn elkaar te ontmoeten.
Jelle

Bericht door Jelle »

Natuurlijk is England van harte welkom en vele anderen.
Voorlopig staat 15 mei als datum. Maar er moeten natuurlijk wel meer aanmeldingen komen he.
Trouwens iedereen is toch welkom. volgens mij zijn alle forummers welkom, anders mochten ze ook al niet op het forum komen.
En we kunnen toch een paar kamers beschikbaar stellen om de verschillende stromingen gescheiden te houden:.
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Jammer Limosa, ik had je graag ontmoet!
Komt vast nog wel eens. 15 Mei is m'n moeder jarig, die is alleen dus die laten we op zo'n dag niet zitten hé . . .
Jelle

Bericht door Jelle »

We kunnen de datum dan ook brengen naar vrijdag 14 mei. Limosa is tenslotte de aanjager van dit gesprek en moet natuurlijk wel aanwezig zijn, toch?

Oh oh. 14 mei ook een verjaardag dan eventueel op donderdagavond 13 mei?

[Aangepast op 13/3/04 door Jelle]
england

Bericht door england »

jahoor, ik kan de dertiende ook wel, weet alleen nog niet welke tijd enzo, hangt er van af wanneer de rest van de familie terug gaat naar Good Old England!
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Oorspronkelijk gepost door Maninne
OOOOoh, maar dan mag England ook komen want zij is de ger.gem. zeer toegenegen.
[Aangepast op 11/3/04 door Maninne]
Andersom ook? want dat is maar net de vraag en het cruciale punt. Ik pleit ervoor om het zuiver te houden. ;)
Ik heb even mezelf gequote om me te editten voor de verkeerde verstaander.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
limosa

Bericht door limosa »

13 mei kan ik wel

Bij elkaar komen heeft alleen zin (afgezien van het sociale aspect dan hé ) als we een agenda hebben. Wat willen we, waar gaan we het over hebben, welke vorm van inleiding en discussie, wat is ons doel, welke vorm krijgt het eindproduct. En iemand moet in zo'n bijeenkomst sturen, kippenhokken hebben we al op OSW. Uiteindelijk zou de discussie moeten convergeren tot aan een gemeenschappelijk standpunt over het besproken onderwerp.

[Aangepast op 15/3/04 door limosa]
limosa

Bericht door limosa »

Wie bedenkt een onderwerp?

Met daarbij dan liefst ook:
- waarom over dat onderwerp discussie?
- welke concrete vragen bantwoorden?
- wat te doen met het resultaat?
- discussie-vragen?
- . . .
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik denk dat Niek daar de aangewezen persoon voor zal zijn. Ik zal even op zijn bericht wachten of hem mailen.
a.s vrijdag ben ik voor een weekje weg dus het kan soms even duren.
Natuurlijk moeten we een agenda of een paar punten hebben om toch wat lijn in het gesprek te krijgen.
england

Bericht door england »

Kunnen we niet allemaal iets indienen of zo? Zeg maar een onderwerp, een korte Bijbelstudie of wat dan ook?
Wie komen er trouwens?
Ik neem aan dat Egbert komt om te zorgen dat wullie allemaal zuuver bint?
Plaats reactie