Andersom ook? want dat is maar net de vraag en het cruciale punt. Ik pleit ervoor om het zuiver te houden.Oorspronkelijk gepost door Maninne
OOOOoh, maar dan mag England ook komen want zij is de ger.gem. zeer toegenegen.
[Aangepast op 11/3/04 door Maninne]
Gereformeerde Vereniging
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Ik zou deelname van allochtonen ;-) willen bezien in het licht van de Dordtse Kerkorde artikel LXXXV. In middelmatige dingen zal men de buitenlandse kerken niet verwerpen, die ander gebruik hebben dan wij. Ik denk dat heel veel activiteiten over de grenzen van Nederland heen hierop steunen. Ds. W. Pieter heeft daar eens een lezenswaardig artikel over geschreven, Smeken om ruim hart en nauw geweten.Oorspronkelijk gepost door england
Als ik toestemming krijg (en daar ziet het er zo te zien nog niet naar uit, want ik ben niet zuiver genoeg, zo te horen...) maar dan kom ik zeker mee met Maninne, bij wie ik dan hoop te zijn! Maar dan mag zij zeker ook niet meer komen, of is Baptist-zijn niet besmettelijk...?
Wat mij betreft ben je welkom England. Maar ik heb niks te zeggen natuurlijk.