Zul je er vast wel 'sjiek' uitzienhelma schreef:Henriëtte voor de kleren![]()
ik draag vandaag een bloes van je

Zul je er vast wel 'sjiek' uitzienhelma schreef:Henriëtte voor de kleren![]()
helma schreef:Henriëtte voor de kleren![]()
Gijs83 schreef:Zul je er vast wel 'sjiek' uitzienhelma schreef:Henriëtte voor de kleren![]()
Gijs83 schreef:Zul je er vast wel 'sjiek' uitzienhelma schreef:Henriëtte voor de kleren![]()
helma schreef:Gijs83 schreef:Zul je er vast wel 'sjiek' uitzienhelma schreef:Henriëtte voor de kleren![]()
ja, Collge style![]()
Geen stijl dus.helma schreef:Gijs83 schreef:Zul je er vast wel 'sjiek' uitzienhelma schreef:Henriëtte voor de kleren![]()
ja, Collge style![]()
helma schreef:Gijs83 schreef:Zul je er vast wel 'sjiek' uitzienhelma schreef:Henriëtte voor de kleren![]()
ja, Collge style![]()
gezien de reactie ga ik er vanuit dat de maat goed is voor je dochtertje!JolandaOudshoorn schreef:Henriet!
De mouwen zijn zelfs nog iets te lang. Maar dat heeft bij dit model wel z'n charme!henriët schreef:gezien de reactie ga ik er vanuit dat de maat goed is voor je dochtertje!JolandaOudshoorn schreef:Henriet!
leuk!!
oh inderdaad ja, of even omrollen,JolandaOudshoorn schreef:De mouwen zijn zelfs nog iets te lang. Maar dat heeft bij dit model wel z'n charme!henriët schreef:gezien de reactie ga ik er vanuit dat de maat goed is voor je dochtertje!JolandaOudshoorn schreef:Henriet!
leuk!!
freek schreef:Geen stijl dus.helma schreef:Gijs83 schreef: Zul je er vast wel 'sjiek' uitzien
ja, Collge style![]()