Van haar zou ik ook zeker wel reproducties willen ophangen. (ook echt, maar ik ben bang dat dat een beetje duur wordt) Kun je dat ergens bestellen?Hendrikus schreef: Als reproducties hangen hier drie Kaais in huis: Psalm 62 (rechtsboven), 84 (linksonder) en 150 (rechtsonder).
Schilderijen
Re: Schilderijen
Ik heb trouwens eens rond zitten kijken op de site van Kaai, echt hele mooie kunst. Zoiets is zeker mijn smaak. Bijv. het credo vond ik erg mooi.
Gewoon op de website: http://www.annekekaai.nl/bestellingen.htm#digi_reproJongere schreef:Van haar zou ik ook zeker wel reproducties willen ophangen. (ook echt, maar ik ben bang dat dat een beetje duur wordt) Kun je dat ergens bestellen?Hendrikus schreef: Als reproducties hangen hier drie Kaais in huis: Psalm 62 (rechtsboven), 84 (linksonder) en 150 (rechtsonder).
Je kunt dan kiezen uit posters "Het formaat is 50 bij 70cm. Prijs poster € 16,50 per exemplaar + verzendkosten (à € 8,-- per aangetekende bestelling" of giclées ("Een giclée is een digitale reproductie op paneel; Een zo getrouw mogelijke weergave van het originele werk van Anneke Kaai, aangebracht op een paneel van “Dibond” wat bestaat uit 2 lagen aluminium met een kunststof tussenlaag. Geprint met behulp van speciale techniek en gebruik van inkt van een hoogwaardige kwaliteit. Het resultaat is zodanig dat structuur en diepte behouden blijven. De giclée wordt in samenwerking met de kunstenares op eindresultaat beoordeeld en zeer kritisch gecontroleerd") en die zijn aanzienlijk duurder.
Wat wij hebben gedaan: poster laten inlijsten bij een lijstenmakerij, die de poster ook handmatig lamineert. Dat ziet er aardig authentiek uit...
~~Soli Deo Gloria~~
Olieverf op houtpaneel, heb ik gemaakt in 1984.

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
De manier van wijzen lijkt mij meer op die van een aanklager.Jongere schreef:Op die site heb ik inderdaad rondgekeken. Maar ik vond het een beetje onduidelijke site en inderdaad is het grootste probleem dat ik de oorspronkelijke naam niet kan vinden. Daarom had ik mijn hoop gevestigd op de Refoforum-kunstkenners.Josephus schreef:Heb je deze site al bekeken: http://www.daumier-register.org/login.php?startpage
Het zou wellicht ook kunnen helpen als je de originele titel van het schilderij hebt. Mooi werk trouwens.![]()
Dat is dus juist niet het schilderij.Het belangrijkste deel (de linkerkant waar de advocaat op wijst) is eraf geknipt.
(ik ben een beetje ervaringsdeskundige

Maar wat is mijn mening waard in vergelijking met die van een a.s. jurist?
JvdG
We missen een essentieel deel op dit schilderij.
nl. een gekruisigde Christus.
De advocaat pleit voor kwijtschelding, wijzend op het verlossend werk van Christus.
(Dat was althans mijn interpretatie)
We missen een essentieel deel op dit schilderij.
nl. een gekruisigde Christus.
De advocaat pleit voor kwijtschelding, wijzend op het verlossend werk van Christus.
(Dat was althans mijn interpretatie)
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- jakobmarin

Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
- jakobmarin
Hoewel niet met de hand geschilderd, vind ik dit toch mooie schilderingen van de Schepping.
Andere sterrenstelsels:

Andere sterrenstelsels:

- Bonny
- Contacteer:
Ik vind het wel een mooi schilderij, verderRens schreef:onnatuurlijk? ja logisch, het is ook surrealisme...............Afgewezen schreef:Nee, ik word hier echt naar van. Hoe kun je dat nou móói vinden, het is griezelig, onnatuurlijk.Rens schreef:
en déze dan...is het niet schitterend in de hoogste trap??
-De Schreeuw
-Potter
-Guernica
-impressionistische schilderijen
The Groom's still waiting at the altar
- jakobmarin
Bonny schreef:Ik vind het wel een mooi schilderij, verder
-De Schreeuw

Bonny schreef:-Potter

Bonny schreef:-Guernica

Ff voor de duidelijkheid

Potter vind ik mooi, de rest niet...
helma schreef:Ik vind de schilderijen an Helmantel erg mooi
dit schilderij heet: Nieuw Leven
vind dit zó prachtig!!
hij heeft een website: http://www.helmantel.nl
Henk Helmantel is Kunstenaar van het Jaar 2008 geworden....
k ben dus niet zijn enige fan

- Bonny
- Contacteer:
Helma ntel ?? Op enige manier familie helma??helma schreef:helma schreef:Ik vind de schilderijen an Helmantel erg mooi
dit schilderij heet: Nieuw Leven
vind dit zó prachtig!!
hij heeft een website: http://www.helmantel.nl
Henk Helmantel is Kunstenaar van het Jaar 2008 geworden....
k ben dus niet zijn enige fan
Ieder zijn meug. Guernica geeft perfect op indringende wijze de verschrikkingen van de oorlog weer. Ook De Schreeuw van Munch heeft door de kleuren en de plaats van het gezicht iets wat ik niet uit kan leggen, maar wat me intrigeerd..Potter vind ik mooi, de rest niet...
The Groom's still waiting at the altar
Bonny schreef:
Helma ntel ?? Op enige manier familie helma??

tja..dat heb je als je een pseudoniem neemt wat een beetje lijkt

helma schreef:Bonny schreef:
Helma ntel ?? Op enige manier familie helma??
ontdekt!
tja..dat heb je als je een pseudoniem neemt wat een beetje lijkt

~~Soli Deo Gloria~~
ik ben dol op dit soort schilderijen

Laatst gewijzigd door sela op 01 jul 2009, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.