kon ik niks aan doen hoor....
Hannah was hier en ik vroeg haar wat zij wilde eten.
"patat" zei ze, dus dan deden we toen maar.
in tijden van nood eten we alles tenslotte

moeten we nou medelijden met je hebben?MarthaMartha schreef:patat.......
nee hoor, ik had er geen enkel probleem mee, sterker nog: ik wist het antwoord voor de vraag gesteld was............Hendrikus schreef:moeten we nou medelijden met je hebben?MarthaMartha schreef:patat.......
Soms zijn zulke dingen best goed voor een mensMarthaMartha schreef:nee hoor, ik had er geen enkel probleem mee, sterker nog: ik wist het antwoord voor de vraag gesteld was............Hendrikus schreef:moeten we nou medelijden met je hebben?MarthaMartha schreef:patat.......
Maar zeg nou zelf, het klonk toch best alsof ik zelf voor iets héééél gezonds gekozen zou hebben......
MarthaMartha schreef:patat.......
ja, ik zou er bijna ingetrapt zijnMarthaMartha schreef:nee hoor, ik had er geen enkel probleem mee, sterker nog: ik wist het antwoord voor de vraag gesteld was............Hendrikus schreef:moeten we nou medelijden met je hebben?MarthaMartha schreef:patat.......
Maar zeg nou zelf, het klonk toch best alsof ik zelf voor iets héééél gezonds gekozen zou hebben......
Leukerd!Hendrikus schreef:ja, ik zou er bijna ingetrapt zijnMarthaMartha schreef:nee hoor, ik had er geen enkel probleem mee, sterker nog: ik wist het antwoord voor de vraag gesteld was............Hendrikus schreef: moeten we nou medelijden met je hebben?
Lees ik nou dat de tomatensoep koud was.......?Wilma van den Berg schreef:Vandaag twee keer tomatensoep gegeten. Nee, trouwens drie keer. Een keertje uit een zakje, twee keren zelfgemaakt. Heerlijk! Daarbij wat verschillende broodjes. DV morgen weer iets 'warms' (overigens heb ik het vandaag helemaal niet gemist)
Zo staat het er wel..... koude tomatensoepjvdg schreef:Lees ik nou dat de tomatensoep koud was.......?Wilma van den Berg schreef:Vandaag twee keer tomatensoep gegeten. Nee, trouwens drie keer. Een keertje uit een zakje, twee keren zelfgemaakt. Heerlijk! Daarbij wat verschillende broodjes. DV morgen weer iets 'warms' (overigens heb ik het vandaag helemaal niet gemist)
MarthaMartha schreef:Zo staat het er wel..... koude tomatensoepjvdg schreef:Lees ik nou dat de tomatensoep koud was.......?Wilma van den Berg schreef:Vandaag twee keer tomatensoep gegeten. Nee, trouwens drie keer. Een keertje uit een zakje, twee keren zelfgemaakt. Heerlijk! Daarbij wat verschillende broodjes. DV morgen weer iets 'warms' (overigens heb ik het vandaag helemaal niet gemist)