maarre tib..
vertel van wie heb jij een foto. die ik nog nooit gezien heb,en waarvan ik houd...
Vertel nou eerst maar van welke forummers je houdt die je nooit hebt gezien.henriët schreef:je hebt je woordje wel weer klaar he...![]()
maarre tib..
vertel van wie heb jij een foto. die ik nog nooit gezien heb,en waarvan ik houd...
jij vraagt je ook af....jvdg schreef:Vertel nou eerst maar van welke forummers je houdt die je nooit hebt gezien.henriët schreef:je hebt je woordje wel weer klaar he...![]()
maarre tib..
Dan heb je een gerede kans op toezending van foto's.
HOERA!!!!!henriët schreef:jij vraagt je ook af....jvdg schreef:Vertel nou eerst maar van welke forummers je houdt die je nooit hebt gezien.henriët schreef:je hebt je woordje wel weer klaar he...![]()
maarre tib..
Dan heb je een gerede kans op toezending van foto's.
hihi
je weet t antwoord wel...
van sommigen wil ik niet alleen een foto zien, maar gewoon in rl ontmoeten.....
jvdg schreef:
HOERA!!!!!
Wie weet!!
Vertel, vertel....henriët schreef:jvdg schreef:
HOERA!!!!!
Wie weet!!
![]()
tja,
als je in de chat zat, zou je t weten...
meestal strijk ik bij bepaalde peronen over mn hart.. maar nee ik ben streng nu..jvdg schreef:Vertel, vertel....henriët schreef:jvdg schreef:
HOERA!!!!!
Wie weet!!
![]()
tja,
als je in de chat zat, zou je t weten...
Ik ben dol op complimentjes.
henriët schreef:meestal strijk ik bij bepaalde peronen over mn hart.. maar nee ik ben streng nu..
in de chat.... daar hoor je t...
waarom zit je hier dan nog...jvdg schreef:henriët schreef:meestal strijk ik bij bepaalde peronen over mn hart.. maar nee ik ben streng nu..
in de chat.... daar hoor je t...![]()
Ik moet echt naar bed.
zakdoek?Jo-Ann schreef:en dan kom ik in de chat om te weten of ik in het rijtje hoor.............
ben je weg!!!!
MarthaMartha schreef:zakdoek?Jo-Ann schreef:en dan kom ik in de chat om te weten of ik in het rijtje hoor.............
ben je weg!!!!
kom maar halen..... glaasje wijn erbij?Jo-Ann schreef:MarthaMartha schreef:zakdoek?Jo-Ann schreef:en dan kom ik in de chat om te weten of ik in het rijtje hoor.............
ben je weg!!!!snik
ja...
Toch was het zonder een glaasje wijn heel erg goed in de chat.MarthaMartha schreef:kom maar halen..... glaasje wijn erbij?