Sterkte Rens! Het is ook moeilijk als je lichaam niet mee wil werken!Rens schreef:ik kan het alleen niet úítstaan dat ik feitelijk niks meer kan, en dat zélfs afstoffen te zwaar is.....vóór ik halverwege ben van mijn toch écht niet grote huiskamer, stik ik bijna van de benauwdheid....écht niet om vrolijk van te worden..........JolandaOudshoorn schreef:Dank je Lassie. Hier heb ik idd alleen maar hulp nodig voor de "zware" klussen. En stukje bij beetje probeer ik dat ook zelf weer te gaan doen. Maar zonder hhhulp lukt het nog net niet!Lassie schreef:precies.
Het wil nog niet zeggen dat iemand alleen maar hhhulp krijgt omdat die het helemaal niet kan. Tuurlijk die zijn er ook, maar die hebben dan meer dan 6 uur in de week hulp.
Wat doen we vandaag? [3]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat doen we vandaag? [3]
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Nu aan het werk. Vanavond in een plaatselijke kerk de internetverbinding testen.
Dan een workshop voorbereiden die ik donderdag moet geven namens de werkgroep Plaatselijke kerken.
Dan een workshop voorbereiden die ik donderdag moet geven namens de werkgroep Plaatselijke kerken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
vanmorgen met jetje naar ziekenhuis voor controle astma en nieuw onderhoudsdosering gekregen, en verder even hier thuis alles aan kant maken.
vanavond bijbelkring. (mal3 laatste gedeelte, en ja ik heb t boekje besteld)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:vanmorgen met jetje naar ziekenhuis voor controle astma en nieuw onderhoudsdosering gekregen, en verder even hier thuis alles aan kant maken.

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
heb net weer drie uur geslapen door de weer toegeslagen giga-moeheid.....om nu te zeggen dat ik minder moe m'n bedje uitkwam dan toen ik er in ging..................néé.....helaas niet....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
vanochtend werken, vanmiddag heel wat dozen uitzoeken en vanavond verjaardag.
Werken en vanavond in de dienst de Here danken voor alles wat Hij ons gegeven heeft in het jaar.
Ach, hoe kan ik Hem ook genoeg danken? Ik kan alleen maar stil zijn voor zoveel zegeningen.
Ach, hoe kan ik Hem ook genoeg danken? Ik kan alleen maar stil zijn voor zoveel zegeningen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
wij hebben a.s. zondag dankdag.
Om half 10 begint de morgendienst.
Verder heb ik de hele dag vrij
Vanavond om half 8 de avonddienst
Geeft dan eeuwig' eer
Onzen God en HEER'
Klimt op Sion, toont,
Eerbied, waar Hij woont,
Waar Zijn heiligheid
haren glans verspreidt;
Heilig toch en t' eren
Is de HEER' der heren.
Verder heb ik de hele dag vrij
Vanavond om half 8 de avonddienst
Geeft dan eeuwig' eer
Onzen God en HEER'
Klimt op Sion, toont,
Eerbied, waar Hij woont,
Waar Zijn heiligheid
haren glans verspreidt;
Heilig toch en t' eren
Is de HEER' der heren.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Wij hebben morgenavond dankdienst.
Maar vandaag zal ik tot héél weinig in staat zijn. Ondanks dat ik zo'n 8 1/2 geslapen heb, ben ik nog stééds hóndsmoe............ik denk dat ik morgen maar eens een afspraak ga maken met de huisarts, het zint me niets.........(vandaag heeft de huisarts geen dienst, vandaar)
Maar vandaag zal ik tot héél weinig in staat zijn. Ondanks dat ik zo'n 8 1/2 geslapen heb, ben ik nog stééds hóndsmoe............ik denk dat ik morgen maar eens een afspraak ga maken met de huisarts, het zint me niets.........(vandaag heeft de huisarts geen dienst, vandaar)
Moderatorbericht:
- JolandaOudshoorn
Hier hebben ze 's middags en 's avonds dienst. 's morgens vertellen ze op school het Bijbelverhaal waar vanmiddag de preek over gaat. Ook leren ze een thema-lied aan.
Het thema voor deze dankdag is: Danken doe je samen.
Ik vind het fijn dat op deze manier school en kerk samenwerken!
Het thema voor deze dankdag is: Danken doe je samen.
Ik vind het fijn dat op deze manier school en kerk samenwerken!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Dat is heel fijn: Gezin-School-Kerk is bij ons een samenwerking. En de christelijke basisscholen in het dorp zijn ook vrij vandaag.JolandaOudshoorn schreef:Ik vind het fijn dat op deze manier school en kerk samenwerken!
Wij hebben ook om half 10 dienst maar ik moet gewoon werken. En op woensdag is sowieso al moeilijk om vrij te krijgen hier.
Moeten hoef je niets! Het is maar net waar je prioriteit aan stelt! Alhoewel soms is het wel moeilijk vrij te krijgen. Er zijn er genoeg die het niet doen, maar wel kunnen. Vanmorgen kerk gehad, het ging over de dankdag van Kain en Abel in Genesis 4. Vanmiddag zijn we aangesloten op het glasvezelnetwerk. Er moest een andere router komen en computer/laptops weer aansluiten op netwerk/printer. Dus ik ben er vanaf nu weer volop! Vanavond weer kerk.fluitje schreef:Dat is heel fijn: Gezin-School-Kerk is bij ons een samenwerking. En de christelijke basisscholen in het dorp zijn ook vrij vandaag.JolandaOudshoorn schreef:Ik vind het fijn dat op deze manier school en kerk samenwerken!
Wij hebben ook om half 10 dienst maar ik moet gewoon werken. En op woensdag is sowieso al moeilijk om vrij te krijgen hier.
Beetje kort door de bocht Gijs.Gijs83 schreef: Moeten hoef je niets! Het is maar net waar je prioriteit aan stelt!
Als er geen ander personeel is, dan zal mijn afdeling toch door moeten draaien. Zeker een afdeling bij de overheid.
En het is nog altijd geen officiële feestdag.
Het is een zegen dat hier in het dorp een dienst overdag op bid- of dankdag kan en de scholen erin meewerken.
Ik denk dat als de scholen niet meewerkten zelfs hier geen dienst overdag zou zijn.
Overigens is bij deze dienst ook de jeugd heel nauwe betrokken geweest begreep ik van mijn dochter.
De predikant stelde direct vragen aan hen die ze konden beantwoorden.
fluitje schreef:Beetje kort door de bocht Gijs.Gijs83 schreef: Moeten hoef je niets! Het is maar net waar je prioriteit aan stelt!
Als er geen ander personeel is, dan zal mijn afdeling toch door moeten draaien. Zeker een afdeling bij de overheid.
.
zo, jij kunt het je dus ook niet veroorloven om ziek te worden, de boel moet doordraaien
Je weet het hele jaar al wanneer het dankdag is, dus als je vrij wilt, kun je dat in januari al plannen. ( net als een vakantie )