Ziek zijn, beter worden (De Ziekenboeg)

caprice

Re: Ziek zijn, beter worden (De Ziekenboeg)

Bericht door caprice »

Weet iemand hoe het intussen met ds. T. Klok gaat?
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

caprice schreef:Weet iemand hoe het intussen met ds. T. Klok gaat?
Is dat ook een RF'er??
caprice

Bericht door caprice »

Afgewezen schreef:
caprice schreef:Weet iemand hoe het intussen met ds. T. Klok gaat?
Is dat ook een RF'er??
Nee. Moet dat dan?
Dat kan ik niet opmaken uit de openingspost van dit topic, en het topic van ds. Klok is gesloten.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

caprice schreef:... en het topic van ds. Klok is gesloten.
Niet zonder reden...
jvdg

Bericht door jvdg »

Tiberius schreef:
caprice schreef:... en het topic van ds. Klok is gesloten.
Niet zonder reden...
En ik hoop van harte dat jullie daar begrip voor hebben.......
Lassie

Bericht door Lassie »

hier gaat het ook niet echt lekker. De ene dag wel beter als de andere dag. :sweat :oO
albion

Bericht door albion »

Ds. Klok zou vandaag ontslagen zijn uit het ziekenhuis en elders opknappen (dus niet op Urk)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Rens

Bericht door Rens »

Ik ben vanmorgen beduidend minder moe m'n bed uitgekomen dan anders.....goed, het was weer een korte nacht, maar het gaat redelijk op dit moment.

Niet te hard juichen, want het is nog geen middag- of avond.....................................................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

alle kids zijn hier ijverig aan het hoesten en snotteren, bij mij begint het te komen en mijn man heeft netelroos of iets aanverwants :bobo
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens

Bericht door Rens »

Vanmorgen bij de huisarts geweest ivm de aanhoudende intense moeheid. Veel is me nu duidelijk geworden:

Hij vertelde dat de longemfyseem die ik heb in categorie IV viel, de ergste vorm, nog eens wordt verergerd door de inspanningsastma én de hartproblemen die een versterkte wisselwerking op elkaar hadden. Hij vond het niet verwonderlijk dat ik 's morgens, 's middags, 's avonds én 's nachts doodmoe in slaap viel....het is pure uitputting......én dat het ook helemaal niet vreemd is dat ik in huis nérgens aan toe kom, gewoon overal te lamlendig voor ben, en dat ik alleen voor het aankleden 's morgens ruim een uur nodig heb voor ik aan koffie maken toe kan komen, en daarna pas toekom aan het uitlaten van Puck.

Ik heb het advies gekregen contact op te nemen met MEE, een provinciaal centrum voor mensen met een beperking om te zien of er mogelijkheden zijn tot longrevalidatie, in dat centrum of in het ziekenhuis, hoewel hij niet dacht dat het écht resultaten op zou leveren, maar dat het een prettige bijkomstigheid op zou leveren dat ik contacten met lotgenoten kon leggen en onderhouden, en of er activiteiten zouden zijn waar ik twee dagen per week heen zou kunnen om diverse lichte dingen te ondernemen.........

ik ga straks even bellen om mijn "licht op te steken", je weet nooit waar het toe kan leiden....het zal de intense moeheid niet wegnemen, maar afleiding kan het zéker geven.....
Moderatorbericht:
zusterelly

Bericht door zusterelly »

@Rens, heel veel sterkte!
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Heb net een berichtje gekregen van Rens dat hij door zijn ziekte, die gepaard gaat met ongelooflijke vermoeidheid, voorlopig niet meer op het forum zal posten/komen. Dat kost hem teveel energie, die hij niet heeft. Gedenk hem in jullie voorbede!
Waarschijnlijk zal hij worden opgenomen voor longrevalidatie. Laten we hopen dat hij daar wat op zal knappen!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

JolandaOudshoorn schreef:Heb net een berichtje gekregen van Rens dat hij door zijn ziekte, die gepaard gaat met ongelooflijke vermoeidheid, voorlopig niet meer op het forum zal posten/komen. Dat kost hem teveel energie, die hij niet heeft. Gedenk hem in jullie voorbede!
Waarschijnlijk zal hij worden opgenomen voor longrevalidatie. Laten we hopen dat hij daar wat op zal knappen!
Fijn Jolanda, dat je het even post. Ik onderschrijf je posting van harte. Laten we hem, en een ieder, opdragen in het gebed. Dat is het beste wat we kunnen doen.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Rens

Bericht door Rens »

Zó, dat heb ik vandaag ook weer "te pakken": vannacht 8 uur slaap, vanmorgen 3 uurtjes, en vanmiddag ook weer 3 uurtjes.....nu eens zien of ik de avond op de bank kan doorbrengen ipv slapend in m'n bed...!!!
Moderatorbericht:
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Rens schreef:Zó, dat heb ik vandaag ook weer "te pakken": vannacht 8 uur slaap, vanmorgen 3 uurtjes, en vanmiddag ook weer 3 uurtjes.....nu eens zien of ik de avond op de bank kan doorbrengen ipv slapend in m'n bed...!!!
Dat is ook wat, zowat alleen maar slapen. De wereld lijkt dan wel een 'waas', die soms heel even opengaat. Ook al ben je altijd moe: is slapen dan altijd wel verstandig, kan daar echt niets tegen gedaan worden :quoi
Plaats reactie