Laatst gekochte boeken
Re: Laatst gekochte boeken
En voort wentelen de eeuwen - Dr. J.H. Bavinck
Quo vadis - Henryk Sienkiewicz
Blijf in Mij - Andrew Murray
Quo vadis - Henryk Sienkiewicz
Blijf in Mij - Andrew Murray

't lijkt me een mooi boek.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- Wilma van den Berg
Heerlijk, woensdag ben ik naar Den Hertog in Nijkerk geweest en kon het echt niet laten om zomaar naar huis te gaan. De nodige zaken zijn weer aangeschaft 

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
vertel....Wilma van den Berg schreef:Heerlijk, woensdag ben ik naar Den Hertog in Nijkerk geweest en kon het echt niet laten om zomaar naar huis te gaan. De nodige zaken zijn weer aangeschaft
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gevaarlijke branche zou een boekhandelaar hier wel zeggen... het is maar weer bevestigd!Wilma van den Berg schreef:Heerlijk, woensdag ben ik naar Den Hertog in Nijkerk geweest en kon het echt niet laten om zomaar naar huis te gaan. De nodige zaken zijn weer aangeschaft
Gijs83 schreef:Gevaarlijke branche zou een boekhandelaar hier wel zeggen... het is maar weer bevestigd!Wilma van den Berg schreef:Heerlijk, woensdag ben ik naar Den Hertog in Nijkerk geweest en kon het echt niet laten om zomaar naar huis te gaan. De nodige zaken zijn weer aangeschaft

bezoek aan de boekhandel kost altijd geld - of heb jij daar geen last van?albion schreef:Gijs83 schreef:Gevaarlijke branche zou een boekhandelaar hier wel zeggen... het is maar weer bevestigd!Wilma van den Berg schreef:Heerlijk, woensdag ben ik naar Den Hertog in Nijkerk geweest en kon het echt niet laten om zomaar naar huis te gaan. De nodige zaken zijn weer aangeschaft
![]()
Wat bedoel je hiernu mee?
~~Soli Deo Gloria~~
Tegenwoordig niet meer zo, ik heb meters boeken. Het zijn nu meer de DVD's (neemt minder ruimte in).Hendrikus schreef:
bezoek aan de boekhandel kost altijd geld - of heb jij daar geen last van?
Modern hoor! Gezien je achtergrond. Ik bedoelde eigenlijk niet dat het ging om geld, maar als eenmaal in boekhandel aan het rondsnuffelen, dan kun je de verleiding vaak niet weerstaan om wat kopen, terwijl je dat misschien wel helemaal niet van plan was.albion schreef:Tegenwoordig niet meer zo, ik heb meters boeken. Het zijn nu meer de DVD's (neemt minder ruimte in).Hendrikus schreef:
Als ik in tweedehands boekwinkel zou zijn, dan koop ik gauwer een boek. Ik snuffel graag op boekenmarkten en achteraf boekwinkeltjes.Gijs83 schreef:Modern hoor! Gezien je achtergrond. Ik bedoelde eigenlijk niet dat het ging om geld, maar als eenmaal in boekhandel aan het rondsnuffelen, dan kun je de verleiding vaak niet weerstaan om wat kopen, terwijl je dat misschien wel helemaal niet van plan was.albion schreef:Tegenwoordig niet meer zo, ik heb meters boeken. Het zijn nu meer de DVD's (neemt minder ruimte in).Hendrikus schreef:
Kwestie van zelfbeheersing...Hendrikus schreef:bezoek aan de boekhandel kost altijd geld - of heb jij daar geen last van?

"Geheime gelovigen" door Anne vd Bijl
Afgewezen schreef:Kwestie van zelfbeheersing...Hendrikus schreef:bezoek aan de boekhandel kost altijd geld - of heb jij daar geen last van?![]()
Daar geloof ik nix van, Afgewezen........
Écht wel.jvdg schreef:Afgewezen schreef:Kwestie van zelfbeheersing...Hendrikus schreef:bezoek aan de boekhandel kost altijd geld - of heb jij daar geen last van?![]()
Daar geloof ik nix van, Afgewezen........

of van een lege portomonneeAfgewezen schreef:Kwestie van zelfbeheersing...Hendrikus schreef:bezoek aan de boekhandel kost altijd geld - of heb jij daar geen last van?![]()