Zoonlief gaat met z'n 'vriendin' in Goes voor het eerst 'uit' eten (patatje met, denk ik

ook niet thuis.
MarthaMartha schreef:en ik zit de hele middag in den Haag en ben niet van plan om om 5 uur in de file aan te sluiten....
dus ik zoek ook wel een snackbar ofzo op............
eh...Gijs83 schreef:Dus de rest van de week niet meer!?JolandaOudshoorn schreef:Mijn man komt vanavond laat thuis, dus dat wordt lekker frietjes (lekker makkelijk)
waarmee maar weer eens bewezen is dat jij heel bijzondere kinders hebt!JolandaOudshoorn schreef:Het werd overigens spruitjes (vinden de kinderen zo lekker)
idd! die schnitzel klinkt heerlijk, maar spruitjes moet ik niet aandenken.Hendrikus schreef:waarmee maar weer eens bewezen is dat jij heel bijzondere kinders hebt!JolandaOudshoorn schreef:Het werd overigens spruitjes (vinden de kinderen zo lekker)
stel voor dat ik van de alpen afknikker en jij bent er niet om me vast te houdenhelma schreef:MarthaMartha schreef:en ik zit de hele middag in den Haag en ben niet van plan om om 5 uur in de file aan te sluiten....
dus ik zoek ook wel een snackbar ofzo op............
Omniversum? Of vind je dat te gevaarlijk in je eentje
optie 2 en evt.optie 4JolandaOudshoorn schreef:eh...Gijs83 schreef:Dus de rest van de week niet meer!?JolandaOudshoorn schreef:Mijn man komt vanavond laat thuis, dus dat wordt lekker frietjes (lekker makkelijk)
de rest van de week komt hij niet meer laat thuis... of
de rest van de week eten we geen frietjes meer... of
de rest van de week eten we geen lekkere frietjes meer.... of
de rest van de week eten we niet meer makkelijk....of
wat bedoel je eigenlijk??
hé, zo ben ik ook begonnen vanmorgenMarthaMartha schreef:op dit moment even een bruine boterham met een dikke laag boter en een speculaasje.