en?helma schreef:aan de uitslag van het EBC die hopelijk vandaag komt
MarthaMartha schreef:en?helma schreef:aan de uitslag van het EBC die hopelijk vandaag komt
tssss.....helma schreef:MarthaMartha schreef:en?helma schreef:aan de uitslag van het EBC die hopelijk vandaag komtnog niet besproken. nog niet alles binnen van eleos....
Nee, idd, Hollandser kan het niet, maar bedankt dat je aan me denkt. Overigens heb je het niet zo heel gauw koud, want je loopt je al zo 'warm'! Overigens als het zonnetje vanmiddag, dan is het nog best goed toeven buiten! Handschoenen trek ik overigens niet gauw aan. Eigenlijk niet eerder dan dat het echt vriest. Ik heb tegenwoordig(v/d post) handschoenen zonder vingertoppen, dat werkt wat makkelijker!henriët schreef:aan gijs..
nu het kouder wordt..
zal het zeker voor de postbode kouwe vinger kleumen zijn;)
maar t is wel super gezond! dus een gezonde hollandse postbode gijs!
zucht...helma schreef:MarthaMartha schreef:en?helma schreef:aan de uitslag van het EBC die hopelijk vandaag komtnog niet besproken. nog niet alles binnen van eleos....
Ariene schreef: zucht...
Het probleem is ook dat je hier zelf zo machteloos in staat.helma schreef:Ariene schreef: zucht...
ja...zeg dat wel
word beetje moedeloos
Kwas woensdag bijna/helemaal in slaap gevallen op schoolMarthaMartha schreef:aan mijn bed.......... (en hoe graag ik daar even in zou willen liggen om te slapen)
Daar zit ik nu ook aan te denken.MarthaMartha schreef:aan mijn bed.......... (en hoe graag ik daar even in zou willen liggen om te slapen)