bij ons ookHendrikus schreef:het is weer woensdag
nou ja, ietsje minder mag ook wel

bij ons ookHendrikus schreef:het is weer woensdag
en hier ook patat.... de 17-jarige zoon van Helma komt hier eten en heeft friet besteld met mexicano...... (en ik heb er sla bij verzonnen.....)Hendrikus schreef:het is weer woensdag
Wij aten ook patat. Met oliebol toe.Hendrikus schreef:het is weer woensdag
Waarom plaats je het woord kermis tussen aanhalingstekens?wim schreef:Hendrikus schreef:het is weer woensdag
Er was 'kermis' bij de haven, dus we hebben ons uitgeleefd in de botsauto's. Patat en oliebollen vonden we daar wel bij passen.
gelukkig, krijgt-ie nog wat gezonds binnenMarthaMartha schreef:
en hier ook patat.... de 17-jarige zoon van Helma komt hier eten en heeft friet besteld met mexicano...... (en ik heb er sla bij verzonnen.....)
krijgt ie toch de rest van de week ook alhelma schreef:gelukkig, krijgt-ie nog wat gezonds binnenMarthaMartha schreef:
en hier ook patat.... de 17-jarige zoon van Helma komt hier eten en heeft friet besteld met mexicano...... (en ik heb er sla bij verzonnen.....)
tja..hebben ze van mijn manMarthaMartha schreef:krijgt ie toch de rest van de week ook alhelma schreef:gelukkig, krijgt-ie nog wat gezonds binnenMarthaMartha schreef:
en hier ook patat.... de 17-jarige zoon van Helma komt hier eten en heeft friet besteld met mexicano...... (en ik heb er sla bij verzonnen.....)![]()
Het was super gezellig, wat heb jij toch leuke kinderen!!!
nee hoor, die heeft het noghelma schreef:tja..hebben ze van mijn manMarthaMartha schreef:krijgt ie toch de rest van de week ook alhelma schreef:
gelukkig, krijgt-ie nog wat gezonds binnen![]()
Het was super gezellig, wat heb jij toch leuke kinderen!!!
klinkt erg lekkerZita schreef:zalm in bladerdeeg (moot zalm bestrooien met zalmkruiden (of zout, peper, dille), besmeren met roomkaas (half pakje ofzo), bieslook erover knippen, inpakken in bladerdeeg en 20-30 minuten in de oven), met doperwten, beetje aardappelpuree en appelcrumble toe.
Met een heerlijke saucijs! (hebben wij ook op)Wilma van den Berg schreef:Vandaag was het o.a. bloemkool (heerlijk!)