jaja... ik wacht op de datumjvdg schreef:Maar onze mini, mini meeting blijft staan hè?MarthaMartha schreef:oké, meeting wordt uitgesteld...........
bij gebrek aan belangstelling.
Wie wil komen koffie drinken is welkom,
maar dat is het dan

jaja... ik wacht op de datumjvdg schreef:Maar onze mini, mini meeting blijft staan hè?MarthaMartha schreef:oké, meeting wordt uitgesteld...........
maar dat is het dan
super!!! gezellig dat je ook komt!!!Lassie schreef:Zal ik dan iets mee nemen voorbij de koffie? Lekkere choclade cake (van de liddl, die is zoo lekker)
je mag ook op de koffie komen!!!!!!!!!!!!hmprff schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
khad heeeeeeeeel graag gekomen...maar ja, tkomt vast nog wel is
yep, het worden er steeds meer, dus je hoort van mij!Lassie schreef:als je mij even door wil geven voor hoeveel mensen ik iets lekker mee moet nemen dan hoor ik het wel.
JA, EN JIJ MAG OOK KOMENhelma schreef:dus toch nog 'meeting' ?
Ik weet niet of er gebrek aan belangstelling is, maar denk dat je het eerder moet zien dat veel mensen een hele volle agenda hebben...maar goed, hoe dan ook: een ieder een goede avond gewenstMarthaMartha schreef:oké, meeting wordt uitgesteld...........
maar dat is het dan
ja, was niet vervelend bedoelt hoor!Wilma van den Berg schreef:Ik weet niet of er gebrek aan belangstelling is, maar denk dat je het eerder moet zien dat veel mensen een hele volle agenda hebben...maar goed, hoe dan ook: een ieder een goede avond gewenstMarthaMartha schreef:oké, meeting wordt uitgesteld...........
maar dat is het dan
Als je in Gouda woonde, zou ik vast wel even langsgekomen zijn.MarthaMartha schreef:ja, was niet vervelend bedoelt hoor!Wilma van den Berg schreef:Ik weet niet of er gebrek aan belangstelling is, maar denk dat je het eerder moet zien dat veel mensen een hele volle agenda hebben...maar goed, hoe dan ook: een ieder een goede avond gewenstMarthaMartha schreef:oké, meeting wordt uitgesteld...........
maar dat is het dan
er komen toch nog wel wat mensen: lassie, ichtus, gijs, helma misschien, oude waarheid: hoe is het met nachtjes slapen erover?
Judith en Monique komen die niet?MarthaMartha schreef:ja, was niet vervelend bedoelt hoor!Wilma van den Berg schreef:Ik weet niet of er gebrek aan belangstelling is, maar denk dat je het eerder moet zien dat veel mensen een hele volle agenda hebben...maar goed, hoe dan ook: een ieder een goede avond gewenstMarthaMartha schreef:oké, meeting wordt uitgesteld...........
maar dat is het dan
er komen toch nog wel wat mensen: lassie, ichtus, gijs, helma misschien, oude waarheid: hoe is het met nachtjes slapen erover?
Gijs83 schreef:
Judith en Monique komen die niet?
ZIjn we dan zo bijzonderhelma schreef:Gijs83 schreef:
Judith en Monique komen die niet?
oei...daar had je natuurlijk wel op gerekend hè?!