Huh? had ik nou toch maar......Ariene schreef:Ik vrijdag naar Ede ga voor de Bezinningsconferentie Christelijke Mantelzorg.
Ik benieuwd ben of er nog andere rfers heen gaan.
Twee van mijn collega's gaan erheen......
Huh? had ik nou toch maar......Ariene schreef:Ik vrijdag naar Ede ga voor de Bezinningsconferentie Christelijke Mantelzorg.
Ja, echt leuk he!monique schreef:jaa gelukkig is ze er weer ze krijgt wel een klein buikje leuk is datjudith schreef:....mijn mentrix zwanger is, en dat ze er zoo "ziek" van was...maar dat ze nu na 2 maanden eindelijk weer op school is!! En ik daaar zoow blij mee ben!!
was ik maar zo oud en getrouwd dat lijkt me suppper wist je dat nu ik eenmaal verkering heb ben je daar wel over na aan het denken egt zupper lijkt me dat
helma schreef:Mijn zwager (Octavius) van de trap is gevallen vandaag met de baby in zijn armen?
(Nienke, zusje van JaCa)
hij gleed uit over een terdege () scheurde zijn enkelband en liet de baby vallen.
de baby ligt ter observatie in het ziekenhuis, heeft een grote bult op haar hoofdje en heeft veel pijn. mijn zus is bij haar
en ik heb nu vannacht twee logeetjes![]()
nog even wat slaapruimte creëren
Jij niet?MarthaMartha schreef:Huh? had ik nou toch maar......Ariene schreef:Ik vrijdag naar Ede ga voor de Bezinningsconferentie Christelijke Mantelzorg.
nee, ik heb mijn beurt voorbij laten gaan, moet volgende week naar een congres in Den Haag,Ariene schreef:Jij niet?MarthaMartha schreef:Huh? had ik nou toch maar......Ariene schreef:Ik vrijdag naar Ede ga voor de Bezinningsconferentie Christelijke Mantelzorg.
daar vergis je je dus in, als je een andere topic hierover leest. Er zijn er heel wat die het niet een geschikt moment vinden om in een rumoerigeMarthaMartha schreef:
(ben bang van niet, heb er nog nooit iemand gezien die bad voor zijn eten..... - da's altijd zo'n heerlijk herkenningsmoment.....)
En, hoe is 't nou?Jongere schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
... ik vanavond de verjaardag van onze studentenvereniging vier?
... in zo'n ding:
Bleh. Zou voor mij een belangrijke reden zijn om er weg te blijven. Balletjes-gala.Jongere schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
... in zo'n ding:
gemaskerd bal, zelfswim schreef:Bleh. Zou voor mij een belangrijke reden zijn om er weg te blijven. Balletjes-gala.Jongere schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
... in zo'n ding:
Jongere schreef:![]()
Alleen de dames hoefden een masker voor. Het was erg leuk!
Alleen heb je dan altijd weinig aan de dag erna...Maar goed, ik ga maar eens ontbijten..
Tja... wat zou ie bedoelen...Ariene schreef:Jongere schreef:![]()
Alleen de dames hoefden een masker voor. Het was erg leuk!
Alleen heb je dan altijd weinig aan de dag erna...Maar goed, ik ga maar eens ontbijten..
![]()
Weinig áán of weinig aan de dag