- blij ben om weer bij mijn gezin te zijn.
- vanavond maar eens rustig ga bijlezen.
- o ja, dat de post van de week nog een heel mooi cadeautje kwam brengen.

Fijn! Ben je weer zodanig opgeknapt dat het kan? Maak je niet te druk(ook niet met rf). Als we eens per dag wat van je horen, is op zich al voldoende, je weet natuurlijk zel wel wat het beste voor je is!Rens schreef:...........IK WEER PRESENT BEN!!!!
dan zitten wij boven het gemiddeldeJolandaOudshoorn schreef:...alle mensen op aarde gemiddeld 62 Lego stenen bezitten??
Dat dacht ik ookhelma schreef:dan zitten wij boven het gemiddeldeJolandaOudshoorn schreef:...alle mensen op aarde gemiddeld 62 Lego stenen bezitten??
Het mij gelukt is om Lassie achter de computer vandaag te krijgenLassie schreef:wij afgelopen vrijdagmiddag een stroomstoring hadden
dit veroorzaakt was door een defecte kabel in bunschotenspakenburg
fluitje weer eens lekker bezig was...![]()
hij met z'n vingers eens van een kabel af moet blijven...
o, ik dacht dat je vis stond te bakken op de WWfluitje schreef:Het mij gelukt is om Lassie achter de computer vandaag te krijgenLassie schreef:wij afgelopen vrijdagmiddag een stroomstoring hadden
dit veroorzaakt was door een defecte kabel in bunschotenspakenburg
fluitje weer eens lekker bezig was...![]()
hij met z'n vingers eens van een kabel af moet blijven...![]()
Ik denk niet dat alle mensen gemiddeld 62 legostenen bezitten, maar dat er gemiddeld 62 legostenen per mens bestaan. Zo heb ik ook niet gemiddeld één auto. Dat zou gevaarlijke situaties op kunnen leveren. Maar goed, iedereen zegt het gemiddeld op jouw manier, dus het zal wel goed zijn.JolandaOudshoorn schreef:...alle mensen op aarde gemiddeld 62 Lego stenen bezitten??
Rens schreef:...........IK WEER PRESENT BEN!!!!