PrekenWeb.nl

Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Oorspronkelijk gepost door Egbert
Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Failliet?

hhaha, zou kunnen. Rekening gekregen van de provider.
Ik heb zo'n vermoeden dat een hacker de opdracht gekregen heeft van de GS om in te breken, of wie weet van een concurrerend kerkgenootschap.

GS???
Als ras Gergemmer moet je toch weten wat G[enerale] S[ynode] betekend, maar uit onderstaande posting van Pim begrijp ik dat er even geen grapjes over gemaakt mogen worden.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

hhaha, zou kunnen. Rekening gekregen van de provider.
Ik heb zo'n vermoeden dat een hacker de opdracht gekregen heeft van de GS om in te breken, of wie weet van een concurrerend kerkgenootschap.

GS???
Als ras Gergemmer moet je toch weten wat G[enerale] S[ynode] betekend, maar uit onderstaande posting van Pim begrijp ik dat er even geen grapjes over gemaakt mogen worden.

Had ik moet weten. Schaam.
Lecram

Bericht door Lecram »

Ik zou gewoon de site vullen met niet-Gerregem preken. Dan heb je geen gezeur ook. Waarom per se alleen GG als ze toch niet willen?
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ik zou gewoon de site vullen met niet-Gerregem preken. Dan heb je geen gezeur ook. Waarom per se alleen GG als ze toch niet willen?
Wie hoor je zeggen dat ze niet willen???
Lecram

Bericht door Lecram »

Van alle kanten merk je dat alles gevoelig ligt enzo. Maarre, ik ga me er niet druk over maken.
Kislev

Bericht door Kislev »

Zo genoten, zo weer toegesloten ;-)
Orckie

Bericht door Orckie »

uurtjes van korte duurtjes
Jelle

Bericht door Jelle »

Heeft men nog steun nodig? Ik heb binnenkort volop tijd en kan misschien wel het een en ander doen.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Heeft men nog steun nodig? Ik heb binnenkort volop tijd en kan misschien wel het een en ander doen.

Pim en BJDD kunnen wel steun gebruiken denk ik.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Jammer, zo'n leuk initiatief!

Wanneer zou zoiets dan wel mogen? over tien jaar? Tuurlijk is het wennen, maar op deze manier kunnen mensen wereldwijd het evangelie horen.

Sterkte, BJdD en Pim, ik hoop dat het binnenkort weer online komt!
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Orckie

Bericht door Orckie »

wel hoop ik van harte dat mensen nu niet uit arremoede te rade gaan bij prekenweb.tk!

:(
bjdendekker

Bericht door bjdendekker »

Heb je daar wat van gehoord dan? Ik begreep dat het om een evangelische site gaat. Maar ik heb nog niet de moeite genomen om te luisteren. Er zijn maar twee evangelische sites waar ik af en toe download, dat zijn http://home.zonnet.nl/triomfatorkapel en http://www.maranatha.ontheweb.nl Nou, die zijn best de moeite waard. Zelfs voor een oer-gereformeerde als ik.
Orckie

Bericht door Orckie »

nee ik vind het niet de moeite waard; het is vaak toch best Arminiaans getint, of sterk op heiligmaking gericht ten koste van rechtvaardigmaking. Ook vaak enigszins oppervlakkig als het gaat om Persoon en werk van de Middelaar. Plaatsmakend werk vernemen we niets van.
bjdendekker

Bericht door bjdendekker »

Nu maak je dezelfde fout als anderen in de discussie over Van der Zwaag: je oordeelt al voor je kennis hebt genomen van de inhoud. Maar affijn, zo serieus zal je eerste posting niet bedoeld zijn dat er een hele discussie uit moet voortvloeien.

In elk geval kun je hier lezen waar hij voor staat.

[Aangepast op 29/3/04 door bjdendekker]
Plaats reactie