wegwijs

zusterelly

Re: wegwijs

Bericht door zusterelly »

Josephus schreef:
Gijs83 schreef:Ik hoop morgen naar de Wegwijs te gaan. Ook de ticket op A4-formaat is al binnen! Wie o wie ga ik van jullie tegenkomen :?
Ik ga misschien nog wel even aapjes kijken, woon er tenslotte zo'n beetje naast... Maar ik weet nog niet of ik ook naar binnen durf... :langue
Kan ik me voorstellen stel dat je iemand tegenkomt zonder sokken :humhihi
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Ariene

Bericht door Ariene »

zusterelly schreef:
Josephus schreef:
Gijs83 schreef:Ik hoop morgen naar de Wegwijs te gaan. Ook de ticket op A4-formaat is al binnen! Wie o wie ga ik van jullie tegenkomen :?
Ik ga misschien nog wel even aapjes kijken, woon er tenslotte zo'n beetje naast... Maar ik weet nog niet of ik ook naar binnen durf... :langue
Kan ik me voorstellen stel dat je iemand tegenkomt zonder sokken :humhihi
:haha :yahoo :humhihi
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Gouwenaar

Bericht door Gouwenaar »

Ik vind het niets anders als een refokermis.
henriët

Bericht door henriët »

Gouwenaar schreef:Ik vind het niets anders als een refokermis.
tsssssssssssssss
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Lassie

Bericht door Lassie »

henriët schreef:
tsssssssssssssss
tis wel zo.

Wat mij tegen de borst stuitte was dat ze met allerlei (dure) kleren/hoeden/dekbedden etc. over de beurs liepen en je vroeg ze even tijd te nemen voor een levensbron? en dan nee zeggen en doorlopen. Ai.... pppfff. Zodra je over het geloof ging praten lijken ze ineens geen interesse te tonen. ;( :ouin
Klaio

Bericht door Klaio »

Lassie schreef:
henriët schreef:
tsssssssssssssss
tis wel zo.

Wat mij tegen de borst stuitte was dat ze met allerlei (dure) kleren/hoeden/dekbedden etc. over de beurs liepen en je vroeg ze even tijd te nemen voor een levensbron? en dan nee zeggen en doorlopen. Ai.... pppfff. Zodra je over het geloof ging praten lijken ze ineens geen interesse te tonen. ;( :ouin
Typisch refo's...
albion

Bericht door albion »

Klaio schreef: Typisch refo's...
ervaring???
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
BJD

Bericht door BJD »

Lassie schreef:
henriët schreef:
tsssssssssssssss
tis wel zo.

er is ook overal een tijd voor..

Wat is er mis met dure kleding, dure hoeden en dure dekbedden?
Klaio

Bericht door Klaio »

albion schreef:
Klaio schreef: Typisch refo's...
ervaring???
Meer dan me lief is. Ik denk dat de meesten dit toch wel moeten erkennen, maar ik spreek inderdaad hier voor mezelf.
Lassie

Bericht door Lassie »

BJD schreef: Wat is er mis met dure kleding, dure hoeden en dure dekbedden?

Als je wel heel veel geld over heb voor die dure kleren en niet voor een aantal levensbronnen voor 10 euro. Dat zegt wel wat over je houding ten opzichte van evangelie?
refo

Bericht door refo »

Nou, we zijn weer terug. Ik heb speciaal op het aspect 'materialisme' gelet. Weinig van gemerkt. Het enig wat een beetje 'te' was zijn chalets op camping 'De heigraaf', dure motorsloepen en meer van dat gedoe. Daar was het ook heel niet druk.

Verder gewoon allerlei middenstanders die hun waren proberen te slijten. Een soort winkelcentrum waar alle RD-adverteerders op een rijtje staan. En best gezellig, een hele dag winkelen zonder muziek die je niet mooi vindt.

Bij 'Om Sions Wil' Jelle gespot, maar die was druk als een klein baasje. Niet gesproken.

Om 11.00 uur Karel Bogerd geluisterd. (Handje vol mensen)
Om 14:45 Willemijn geluisterd (Stampens volle zaal, kon geen kip meer zitten of staan)
Bas vd Vlies gehoord (toespraak met hoog opendeur gehalte voor een dergelijk publiek)
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Lassie schreef:
henriët schreef:
tsssssssssssssss
tis wel zo.

Daarom hoef je de beurs toch niet te boycotten? Er mag betreft ook wel wat afwisselende bezinning zijn op de beurs. Het komt meestal ongeveer op hetzelfde neer.
BJD

Bericht door BJD »

Lassie schreef:
BJD schreef: Wat is er mis met dure kleding, dure hoeden en dure dekbedden?

Als je wel heel veel geld over heb voor die dure kleren en niet voor een aantal levensbronnen voor 10 euro. Dat zegt wel wat over je houding ten opzichte van evangelie?
Nee, dat zegt niets. Mogelijk geven ze wel tonnen aan Kom over en help, Woord en daad, GBS, HSV of wat ever..
Lassie

Bericht door Lassie »

tuurlijk.

:wiz
Ander

Bericht door Ander »

refo schreef:Om 11.00 uur Karel Bogerd geluisterd. (Handje vol mensen)
Om 14:45 Willemijn geluisterd (Stampens volle zaal, kon geen kip meer zitten of staan)
Pfff, dat zegt toch ook wel wat! :?
Plaats reactie