Ja nogal wiedes als je in die tijd als tiener opgroeide naar volwassenheid........dan staan enorm veel advertenties je nog helder voor de geest............Hendrikus schreef:Wie terugverlangt naar die tijd, kan z'n hart ophalen in het boekje "Thuis in de jaren '60", dat op de Wegwijs gepresenteerd wordt.albion schreef:Vroeger waren ze blij als ze konden inwonen. De keuken werd gedeeld, de kamers waren klein, dus begon men ook eenvoudig.
Rens, jij houdt nogal van advertenties uit die tijd: die staan er plenty in!
wegwijs
Re: wegwijs
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
die goede doelen zit wel snor...helma schreef:henriët schreef:ontopic maar weer;)
toch nog te bedenken, zal ik met mn moeder gaan...![]()
maar ja, ik had besloten dacht ik...................ga gezellig met je moeder joh,
het is gewoon een vreselijk leuk uitje
enne...vergeet de goede doelen niet
maarre, t is supergezellig natuurlijk, absoluut, maar het punt is, dat je altijd meer geld uitgeeft dan nodig.. dus wil ik me voor beschermen,
een euro kan ten slotte maar 1 x uitgegeven worden...................
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
mmm...ik neem altijd twee portemonee's mee, allebei evenveel geld erinhenriët schreef:
die goede doelen zit wel snor...
maarre, t is supergezellig natuurlijk, absoluut, maar het punt is, dat je altijd meer geld uitgeeft dan nodig.. dus wil ik me voor beschermen,
een euro kan ten slotte maar 1 x uitgegeven worden...................
dat houdt me een beetje in evenwicht (en mijn aankopen ook

- Wilma van den Berg
....nog een paar uurtjes....en de wegwijs gaat weer van start.... 

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
zo, ben je aan 't aftellen tot je mag?Wilma van den Berg schreef:....nog een paar uurtjes....en de wegwijs gaat weer van start....

~~Soli Deo Gloria~~
jij toch ook?Hendrikus schreef:zo, ben je aan 't aftellen tot je mag?Wilma van den Berg schreef:....nog een paar uurtjes....en de wegwijs gaat weer van start....

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Morgen hopen we ook te gaan. De kaartjes (nou ja kaartjes, ze zijn op A4 formaat) zijn al binnen. Kunnen we zo doorlopen bij de ingang. (Dat was voorheen eigenlijk het grootste nadeel van de vroegere Wegwijs: de kaartjeskoperij bij veel te weinig verkoophokjes. )
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
REFO......... jij naar de beurs............refo schreef:Morgen hopen we ook te gaan. De kaartjes (nou ja kaartjes, ze zijn op A4 formaat) zijn al binnen. Kunnen we zo doorlopen bij de ingang. (Dat was voorheen eigenlijk het grootste nadeel van de vroegere Wegwijs: de kaartjeskoperij bij veel te weinig verkoophokjes. )
kijk s aan, dat valt me weer s mee............
fijne dag
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Het is JUIST een beurs voor refo's. En zeker voor welgestelde.henriët schreef:REFO......... jij naar de beurs............refo schreef:Morgen hopen we ook te gaan. De kaartjes (nou ja kaartjes, ze zijn op A4 formaat) zijn al binnen. Kunnen we zo doorlopen bij de ingang. (Dat was voorheen eigenlijk het grootste nadeel van de vroegere Wegwijs: de kaartjeskoperij bij veel te weinig verkoophokjes. )
fijne dag
... sprakeloos.....Tiberius schreef:Het is JUIST een beurs voor refo's. En zeker voor welgestelde.henriët schreef:REFO......... jij naar de beurs............refo schreef:Morgen hopen we ook te gaan. De kaartjes (nou ja kaartjes, ze zijn op A4 formaat) zijn al binnen. Kunnen we zo doorlopen bij de ingang. (Dat was voorheen eigenlijk het grootste nadeel van de vroegere Wegwijs: de kaartjeskoperij bij veel te weinig verkoophokjes. )
fijne dag
- Oude-Waarheid
dan ga jij er zeker heenTiberius schreef:Het is JUIST een beurs voor refo's. En zeker voor welgestelde.henriët schreef:REFO......... jij naar de beurs............refo schreef:Morgen hopen we ook te gaan. De kaartjes (nou ja kaartjes, ze zijn op A4 formaat) zijn al binnen. Kunnen we zo doorlopen bij de ingang. (Dat was voorheen eigenlijk het grootste nadeel van de vroegere Wegwijs: de kaartjeskoperij bij veel te weinig verkoophokjes. )
fijne dag

Helaas, helaas ontbreekt me de tijd om deze week een dag vrij te nemen.Oude-Waarheid schreef:dan ga jij er zeker heenTiberius schreef:Het is JUIST een beurs voor refo's. En zeker voor welgestelde.henriët schreef:REFO......... jij naar de beurs............
fijne dag
Volgende week hopen we namelijk een weekje op vakantie te gaan.
Hebben jouw 'kinders' volgende week vrij?Tiberius schreef: Helaas, helaas ontbreekt me de tijd om deze week een dag vrij te nemen.
Ik hoop morgen naar de Wegwijs te gaan. Ook de ticket op A4-formaat is al binnen! Wie o wie ga ik van jullie tegenkomen

Albion in ieder geval niet. (teveel kinderen die ik al de hele week op school tegenkomGijs83 schreef:Hebben jouw 'kinders' volgende week vrij?Tiberius schreef: Helaas, helaas ontbreekt me de tijd om deze week een dag vrij te nemen.
Ik hoop morgen naar de Wegwijs te gaan. Ook de ticket op A4-formaat is al binnen! Wie o wie ga ik van jullie tegenkomen

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ik ga misschien nog wel even aapjes kijken, woon er tenslotte zo'n beetje naast... Maar ik weet nog niet of ik ook naar binnen durf...Gijs83 schreef:Ik hoop morgen naar de Wegwijs te gaan. Ook de ticket op A4-formaat is al binnen! Wie o wie ga ik van jullie tegenkomen

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)