helma schreef:ik heb wel een herziene kleurplaat voor jeRochus schreef:Waarom doet iedereen zo negatief? Nu durf ik mijn StandVastig kleurplaat niet meer in te leveren![]()
![]()

helma schreef:ik heb wel een herziene kleurplaat voor jeRochus schreef:Waarom doet iedereen zo negatief? Nu durf ik mijn StandVastig kleurplaat niet meer in te leveren![]()
![]()
Rens schreef:wat mag dát nou weer zijn???????????? slagroom ken ik, heerlijk, maar Tokkelroom?????????????????????????wim schreef: tokkelroom
ik ga proberen om een plaatje erbij te zetten. Het is echt lekker, overal te koop.Rens schreef:wim schreef: tokkelroom
wat mag dát nou weer zijn???????????? slagroom ken ik, heerlijk, maar Tokkelroom?????????????????????????
![]()
plaatje is onzichtbaar achter jouw filter.......wim schreef:Rens schreef:wat mag dát nou weer zijn???????????? slagroom ken ik, heerlijk, maar Tokkelroom?????????????????????????wim schreef: tokkelroom
dan zal ik écht naar een refo-enclave moeten, want het is hier iig volstrekt onbekend........hier wordt je alleen maar bedolven onder de kruidenbitters, en dan met een onverholen voorkeur voor Sonnema's Beerenburg (fabriekje staat nog steeds in Dokkum. waar de productie nu plaats vindt weet ik niet)albion schreef:ik ga proberen om een plaatje erbij te zetten. Het is echt lekker, overal te koop.Rens schreef:wim schreef: tokkelroom
wat mag dát nou weer zijn???????????? slagroom ken ik, heerlijk, maar Tokkelroom?????????????????????????
Bij ons (ook geen refo-enclave) is het gewoon te koop bij de C1000Rens schreef:dan zal ik écht naar een refo-enclave moeten, want het is hier iig volstrekt onbekend........hier wordt je alleen maar bedolven onder de kruidenbitters, en dan met een onverholen voorkeur voor Sonnema's Beerenburg (fabriekje staat nog steeds in Dokkum. waar de productie nu plaats vindt weet ik niet)albion schreef:ik ga proberen om een plaatje erbij te zetten. Het is echt lekker, overal te koop.Rens schreef:
En MarthaMartha al helemaal niet.....jvdg schreef:En jvdg ook niet.Tiberius schreef:Ik zie het al: we gaan Mister en Wim niet op de Wegwijs ontmoeten.
een C1000/Coop/Aldi/Pioesz/Super de Boer/Jumbo/Spar, maar hier is het onbekend....en ik kijk toch altijd de rekken van "de diverse dranken en drankjes" na.....om het even van welke super.......Ariene schreef:
Bij ons (ook geen refo-enclave) is het gewoon te koop bij de C1000
Hebben jullie die daar ook?
En jan03 zal er ook helemaal nooit meer heengaan..MarthaMartha schreef: En MarthaMartha al helemaal niet.....
één en al tentoonspreiden van de reformatorische welvaart.... bah bah bah
(al is het wel komisch hoor, een man in driedelig zwart plat op de grond met zijn kinderen een frietje te zien eten, dat zie ik hier in de stad niet.............)
ga voor de levensbron staan.....jan03 schreef:En jan03 zal er ook helemaal nooit meer heengaan..MarthaMartha schreef: En MarthaMartha al helemaal niet.....
één en al tentoonspreiden van de reformatorische welvaart.... bah bah bah
(al is het wel komisch hoor, een man in driedelig zwart plat op de grond met zijn kinderen een frietje te zien eten, dat zie ik hier in de stad niet.............)
Enne....wat was dat goede doel dan wel?Jongere schreef:Ik heb ooit gecollecteerd op de Wegwijsbeurs voor een goed doel. Er is nog nooit zoveel tegen me gelogen (ik heb geen portemonnee bij me zeggen mensen met volle tassen) en ik heb nog nooit zo weinig geld opgehaald als toen.