Mét recepten?Hendrikus schreef:Krijgen we nog een reisverslag?jvdg schreef:Na twee weken English food, hebben wij ons gisteren overgegeven aan deze oer-hollandse maaltijd.

Mét recepten?Hendrikus schreef:Krijgen we nog een reisverslag?jvdg schreef:Na twee weken English food, hebben wij ons gisteren overgegeven aan deze oer-hollandse maaltijd.
Ik verheug me er nu al op.................Mister schreef:Mét recepten?Hendrikus schreef:Krijgen we nog een reisverslag?jvdg schreef:Na twee weken English food, hebben wij ons gisteren overgegeven aan deze oer-hollandse maaltijd.
en jij wilt met droge ogen beweren dat je die vette bende op je nuchtere maag naar binnen hebt zitten werken?? dan heb je een gietijzeren maag zeg!!!jvdg schreef:Als het reisverslag alleen zou gaan over wat de engelse recepten voortbrengen, en als we deze recepten zouden toepassen voor onze eigen maaltijden, dan zou vervetting onder de forummers fors toenemen.
(maar soms is vet eten echt wel lekker hoor, vooral 's morgens vroeg gebakken aardappels, sausages en verkeerde vette vis, het meest gezonde zijn nog de gebakken tomaten, en vergeet de champignons niet)
Het heeft mij ook verbaasd hoor, maar 't was after all heerlijk.Rens schreef:en jij wilt met droge ogen beweren dat je die vette bende op je nuchtere maag naar binnen hebt zitten werken?? dan heb je een gietijzeren maag zeg!!!jvdg schreef:Als het reisverslag alleen zou gaan over wat de engelse recepten voortbrengen, en als we deze recepten zouden toepassen voor onze eigen maaltijden, dan zou vervetting onder de forummers fors toenemen.
(maar soms is vet eten echt wel lekker hoor, vooral 's morgens vroeg gebakken aardappels, sausages en verkeerde vette vis, het meest gezonde zijn nog de gebakken tomaten, en vergeet de champignons niet)
halloooooo zeg, ik krijg er 's morgens normaal al geen stuk brood door m'n keel, laat staan die vette handel.....maar het is prima als JIJ het maar wél lekker vond, daar gaat het om!!jvdg schreef:Het heeft mij ook verbaasd hoor, maar 't was after all heerlijk.Rens schreef:en jij wilt met droge ogen beweren dat je die vette bende op je nuchtere maag naar binnen hebt zitten werken?? dan heb je een gietijzeren maag zeg!!!jvdg schreef:Als het reisverslag alleen zou gaan over wat de engelse recepten voortbrengen, en als we deze recepten zouden toepassen voor onze eigen maaltijden, dan zou vervetting onder de forummers fors toenemen.
En je hebt gegarandeerd tot de high tea geen trek meer.
Het eigenaardige is, Rens, thuis krijg ik het ook niet achter mijn kiezen, maar als je daar zit temidden van de andere breakfasters, gaat het erin als "koek".Rens schreef:halloooooo zeg, ik krijg er 's morgens normaal al geen stuk brood door m'n keel, laat staan die vette handel.....maar het is prima als JIJ het maar wél lekker vond, daar gaat het om!!
dat neem ik blindelings van je aan............je hebt het tenslotte zelf ervaren!!jvdg schreef:dan zal je merken dat het dan heerlijk is.......
Welkom terug, en hoe was het? Genoten???jvdg schreef:Na twee weken English food, hebben wij ons gisteren overgegeven aan deze oer-hollandse maaltijd.helma schreef:Hutspot
Vanavond de rest opgebakken.
Heerlijk!!!!!!!!!!!!!
Really, enjoyed!albion schreef:Welkom terug, en hoe was het? Genoten???jvdg schreef:Na twee weken English food, hebben wij ons gisteren overgegeven aan deze oer-hollandse maaltijd.helma schreef:Hutspot
Vanavond de rest opgebakken.
Heerlijk!!!!!!!!!!!!!
\Mister schreef:Ms. Marple, discutabel, JvdG
Toch geen occulte zaken?Mister schreef:Ms. Marple, discutabel, JvdG
Genieten, vind je niet. Wij waren een paar jaar geleden ook in een of ander dorpje, met allerlei gekleurde huisjes (van die zachte tinten roze, geel, groen), iemand verzuchtte: het is net een fruittella dorpje.jvdg schreef:
Really, enjoyed!
Ik hoef jou niks uit te leggen.
We verbleven in een "Ms. Marple village"
Great experience!
Maar kerkelijk: Alleen community