ATK=AppelTaartKnot, zie het topic van die Duikenburgse dagen.Mister schreef:??Tiberius schreef:Dan heb jij vast geen ATK.jan03 schreef:Brrrrrrrrrrrrrr.... Ik blijf lekker thuis!

ATK=AppelTaartKnot, zie het topic van die Duikenburgse dagen.Mister schreef:??Tiberius schreef:Dan heb jij vast geen ATK.jan03 schreef:Brrrrrrrrrrrrrr.... Ik blijf lekker thuis!
Als tin Barneveld is kan het vanaf ons vakantiehuisje wel bijna op de fiets af. Wie zijn er van plan om naar toe te gaansweelinck 25 schreef:Eerst naar 'naar buiten' das veel, en veel leukerhenriët schreef:komt ook weer in zicht...........
eerst de zomer...
en daarna op naar de wegwijs, toch?!!
Mij niet gezienGijs83 schreef:Als tin Barneveld is kan het vanaf ons vakantiehuisje wel bijna op de fiets af. Wie zijn er van plan om naar toe te gaansweelinck 25 schreef:Eerst naar 'naar buiten' das veel, en veel leukerhenriët schreef:komt ook weer in zicht...........
eerst de zomer...
Tiberius schreef:ATK=AppelTaartKnot, zie het topic van die Duikenburgse dagen.Mister schreef:??Tiberius schreef: Dan heb jij vast geen ATK.
Wij.Gijs83 schreef:Als tin Barneveld is kan het vanaf ons vakantiehuisje wel bijna op de fiets af. Wie zijn er van plan om naar toe te gaansweelinck 25 schreef:Eerst naar 'naar buiten' das veel, en veel leukerhenriët schreef:komt ook weer in zicht...........
eerst de zomer...
Misschien omdat ik blij ben dan even niet in ons 'eigen wereldje' te vertoeven?caprice schreef:Ja. Een dag op de stand staan.
Vanwaar al die fobische reacties?
Dat snap ik ook niet.. Wat doe je dan ook op een refoforum met al die refo'scaprice schreef:Vanwaar al die fobische reacties?
Kritisch kijken naar wat de eigen achterban doet is dus niet toegestaan?BJD schreef:Dat snap ik ook niet.. Wat doe je dan ook op een refoforum met al die refo'scaprice schreef:Vanwaar al die fobische reacties?
Wel joh, leuk mensen kijken, je verwonderen en je vergapen aan al die ATK's !!!!!!MarthaMartha schreef:mij niet gezien
dat noemde wij vroeger altijd "apies kijken"...............maar wat is een ATK nou toch??????JolandaOudshoorn schreef:Wel joh, leuk mensen kijken, je verwonderen en je vergapen aan al die ATK's !!!!!!MarthaMartha schreef:mij niet gezien
(maar eigenlijk is het wel intriest dat we ons zo "verkopen")