Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten..
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten..
het werd voor mij een broodje warm vlees met pindasaus en patat.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
Heeft iemand een idee hoe lang je suikermais moet koken???
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:Heeft iemand een idee hoe lang je suikermais moet koken???
Hangt natuurlijk ook van je smaak af. Hoe gaar wil je? Ik houd het altijd goed in de gaten, te gaar is pap. Zo'n 15 minuten en dan kijken en als je het zachter wilt even laten koken nog.
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
- JolandaOudshoorn
Dank je. In recept stond eens dat 5 min voldoende was en toen waren ze nog veel te hard! Mijn kinderen vinden mais heerlijk om te kluiven. Maar een duidelijke kooktijd kon ik niet vinden, er worden teveel verschillende tijden opgegeven!Margriet schreef:JolandaOudshoorn schreef:Heeft iemand een idee hoe lang je suikermais moet koken???
Hangt natuurlijk ook van je smaak af. Hoe gaar wil je? Ik houd het altijd goed in de gaten, te gaar is pap. Zo'n 15 minuten en dan kijken en als je het zachter wilt even laten koken nog.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
tussen de middag pizza op
en vanavond patat (lekker ongezond
)

en vanavond patat (lekker ongezond

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
JolandaOudshoorn schreef:Dank je. In recept stond eens dat 5 min voldoende was en toen waren ze nog veel te hard! Mijn kinderen vinden mais heerlijk om te kluiven. Maar een duidelijke kooktijd kon ik niet vinden, er worden teveel verschillende tijden opgegeven!Margriet schreef:JolandaOudshoorn schreef:Heeft iemand een idee hoe lang je suikermais moet koken???
5 minuten , dat is voor diepvrieskorrels!!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Wij eten ook patat!!!hmprff schreef:tussen de middag pizza op![]()
![]()
en vanavond patat (lekker ongezond)

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
.... en ik maak Boston Baked Beans.. dat is echt iets voor een dag als deze (koud)
...6 uur in de oven het huis is dus lekker warm en het ruikt heerlijk!!!
...6 uur in de oven het huis is dus lekker warm en het ruikt heerlijk!!!
Dat wordt straks Brinta................'k heb een blaar onder m'n ondergebit, en dat doet giga-zeer!!! dus die heb ik maar uitgedaan........................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
nasi van donderdagavond met een lekker sateetje erbij.
Smaakte nog prima
Smaakte nog prima
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
PIZZA....door manlief gemaakt..
JolandaOudshoorn schreef:Dank je. In recept stond eens dat 5 min voldoende was en toen waren ze nog veel te hard! Mijn kinderen vinden mais heerlijk om te kluiven. Maar een duidelijke kooktijd kon ik niet vinden, er worden teveel verschillende tijden opgegeven!Margriet schreef:JolandaOudshoorn schreef:Heeft iemand een idee hoe lang je suikermais moet koken???
ik doe ze meestal zo'n 20 minuten
en wij zijn er hier ook allemaal dol op
(maar ze zijn helaas nogal duur)
Wij ook. Heerlijk (met roomboter) smullen...helma schreef:
ik doe ze meestal zo'n 20 minuten
en wij zijn er hier ook allemaal dol op
(maar ze zijn helaas nogal duur)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
wij zullen vast ergens uit eten gaan. 

aardappels worteltjes vlees
maar we gaan hier eerst s ontbijten:)
maar we gaan hier eerst s ontbijten:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....