Beterschap gewenst!hmprff schreef:ik heb de zere keel en hoofdpijn ook al te pakkenMarthaMartha schreef:buikpijn, hoofdpijn en een enorm zere keel.............

Beterschap gewenst!hmprff schreef:ik heb de zere keel en hoofdpijn ook al te pakkenMarthaMartha schreef:buikpijn, hoofdpijn en een enorm zere keel.............
ik kan jullie ook de hand gevenhmprff schreef:ik heb de zere keel en hoofdpijn ook al te pakkenMarthaMartha schreef:buikpijn, hoofdpijn en een enorm zere keel.............
oh oh ... hoe lang gaat dit duren?Jo-Ann schreef:ik kan jullie ook de hand gevenhmprff schreef:ik heb de zere keel en hoofdpijn ook al te pakkenMarthaMartha schreef:buikpijn, hoofdpijn en een enorm zere keel.............
Nee, hij rijd nu een C5Kislev schreef:En, wat rijd je vader nu? Het achterkleinkind van de DS, namelijk de C6?
en dan staat eronder:MarthaMartha schreef:een boete....
7 km te hard.....
MarthaMartha in haar onderschrift schreef:Wie met twee benen op de grond blijft staan, komt geen stap verder!
jahaaaa...... 90 waar ik 80 mocht..... op een autoweg....fluitje schreef:Zuster Martha, let dan toch een op?
(trouwens, 3 km verplichte aftrek dus je hebt wel 10 kilometer te hard gereden)
zou kunnen, maar misschien is een snelheidsovertreding nog wel beter dan geen stap verder komen......Hendrikus schreef:en dan staat eronder:MarthaMartha schreef:een boete....
7 km te hard.....
MarthaMartha in haar onderschrift schreef:Wie met twee benen op de grond blijft staan, komt geen stap verder!
Tijd voor een wijziging?
Wie met twee benen op de grond blijft staan, begaat geen snelheidsovertreding
MarthaMartha schreef:een boete....
7 km te hard.....
oh oh .... uhm... nee?helma schreef:MarthaMartha schreef:een boete....
7 km te hard.....
tja..weet je nog wat je zei toen je pas die envelop bij mij op de mat zag?
Mischien dit "zal mij nooit overkomen"MarthaMartha schreef:oh oh .... uhm... nee?helma schreef:MarthaMartha schreef:een boete....
7 km te hard.....
nou nee.... eerder een opmerking van: "daar kun je een paar leuke boeken van kopen".Oude-Waarheid schreef:Mischien dit "zal mij nooit overkomen"MarthaMartha schreef:oh oh .... uhm... nee?helma schreef: