't is nu weer blockhead-kort, dus maximaal 1 cm langGijs83 schreef:idem dito. Nou ulta-kort dat weer niet, maar ik heb ze toch weer netjes kort!Rens schreef:M'n laatste verliezen?
een héle hoop haar dat bij de kapper vanmorgen is achtergebleven.....'t is weer ultra-kort.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- sweelinck 25
Weer 1,5 kilo afgevallen. Nu al 11,5 kilo in 3 maanden tijd.
Ik snap er niks van. marja. het is wel lekker, ik was toch te dik.
ik weet niet of dit wel zo gezond is, als je er helemaal niets voor doet.sweelinck 25 schreef:Weer 1,5 kilo afgevallen. Nu al 11,5 kilo in 3 maanden tijd.
Heb je verder nergens last van??
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ja idd, dat is een vraag die snel opkomt!!albion schreef:ik weet niet of dit wel zo gezond is, als je er helemaal niets voor doet.sweelinck 25 schreef:Weer 1,5 kilo afgevallen. Nu al 11,5 kilo in 3 maanden tijd.
Heb je verder nergens last van??
Moderatorbericht:
Mijn lieve opa, gisteren hebben we hem begraven.
Gelukkig is er veel troost, hij is nu bij Vader in de hemel, daar waar het vele malen beter is dan hier. Jezus leeft en wij met Hem.
Gelukkig is er veel troost, hij is nu bij Vader in de hemel, daar waar het vele malen beter is dan hier. Jezus leeft en wij met Hem.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
Fijn marnix, dat jullie dat zo weten!Marnix schreef:Mijn lieve opa, gisteren hebben we hem begraven.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Hij wist het zelf ook zeker, hij geloofde Gods belofte dat er een betere bestemming voor hem was weggelegd. En ook mijn oma getuigde er van, toen ze voor het laatst in de kist keek en zei: Hij is niet hier, hij is opgestaan. Wat een rijke troost op zo'n moeilijke dag! God is groot!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
marnix, sterkte!Marnix schreef:Hij wist het zelf ook zeker, hij geloofde Gods belofte dat er een betere bestemming voor hem was weggelegd. En ook mijn oma getuigde er van, toen ze voor het laatst in de kist keek en zei: Hij is niet hier, hij is opgestaan. Wat een rijke troost op zo'n moeilijke dag! God is groot!
Het gemis zal er zeker zijn, maar wat een rijke troost!
Dat wij daarin ook mogen zien hoe belangrijk het is de Heere persoonlijk te kennen voor we sterven gaan
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- JolandaOudshoorn
Ja, en dat degene die naast ons staan dat ook weten. Anders zullen ze altijd moeten leven met de vraag: Waar is ze naar toegegaan? en missen ze die troost (die Paulus zo mooi beschrijft in 1 kor 15 dacht ik)Ariene schreef:marnix, sterkte!Marnix schreef:Hij wist het zelf ook zeker, hij geloofde Gods belofte dat er een betere bestemming voor hem was weggelegd. En ook mijn oma getuigde er van, toen ze voor het laatst in de kist keek en zei: Hij is niet hier, hij is opgestaan. Wat een rijke troost op zo'n moeilijke dag! God is groot!
Het gemis zal er zeker zijn, maar wat een rijke troost!
Dat wij daarin ook mogen zien hoe belangrijk het is de Heere persoonlijk te kennen voor we sterven gaan
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Wilma van den Berg
Marnix, van harte sterkte in deze moeilijke omstandigheden. Wat een troost als er bij het verdriet ook blijdschap mag zijn. Mocht de Heere in alles willen gedenken!Marnix schreef:Mijn lieve opa, gisteren hebben we hem begraven.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
't staat je wel beter Rens!Rens schreef:'t is nu weer blockhead-kort, dus maximaal 1 cm langGijs83 schreef:idem dito. Nou ulta-kort dat weer niet, maar ik heb ze toch weer netjes kort!Rens schreef:M'n laatste verliezen?
een héle hoop haar dat bij de kapper vanmorgen is achtergebleven.....'t is weer ultra-kort.

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- monique
heel veel afgevallen alle rokken zakken me af heerlijk in 2 en half week 17 kilo afgevallen
heerlijk gewoon nu blijf ik lekker volhouden (zolang ik kan)

heerlijk gewoon nu blijf ik lekker volhouden (zolang ik kan)

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Hoe doe je dat???monique schreef:heel veel afgevallen alle rokken zakken me af heerlijk in 2 en half week 17 kilo afgevallen
heerlijk gewoon nu blijf ik lekker volhouden (zolang ik kan)![]()
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
WAT...monique schreef:heel veel afgevallen alle rokken zakken me af heerlijk in 2 en half week 17 kilo afgevallen
in 2 eneenhalfve week 17 kilo??????????????????
dat zou ik dus ook wel willen, ik kan het bijna niet geloven.. hoe heb je dat gedaan??
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Crashdieet is nooit gezond, dat weet je toch?henriët schreef:WAT...monique schreef:heel veel afgevallen alle rokken zakken me af heerlijk in 2 en half week 17 kilo afgevallen
in 2 eneenhalfve week 17 kilo??????????????????
dat zou ik dus ook wel willen, ik kan het bijna niet geloven.. hoe heb je dat gedaan??
~~Soli Deo Gloria~~