Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
een heel heel mooi gedicht, wat me zeer raakt...
bedankt
bedankt
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef: en dan moet ik dus koffie maken ofzo, griebel, dan weet ik ook weer niet hoe ik doen moet...
nou ja, k bel mn ma wel, of ze ff een bakkie komt doen,
of ik ga er gewoon een poos vandoor, k moet ten slotte nog naar de hema
Zóóó herkenbaar (ik heb hetzelfde euvel)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Is nu mijn predikantAfgewezen schreef:Was vroeger voorzitter van onze JV...Ariene schreef:Was vroeger mijn leraar...Johann Gottfried Walther schreef:Een opname van een preek van Ds. C.A. van Dieren.
enz.

Een heerlijk bakkie oplos-espresso-koffie van Nespresso. Het is wel geen echte koffie maar beter dan die automaten zooi hier.
Het heet school maar voelt net als kamperen; met je eigen waterkoker een bakkje koffie, cup-a-soup of noodles klaarmaken
Het heet school maar voelt net als kamperen; met je eigen waterkoker een bakkje koffie, cup-a-soup of noodles klaarmaken

waarom is dat lachwekkendGijs83 schreef:
Is nu mijn predikant

Zal wel zoiets zijn van baas boven baas. En dan is Gijs de baas. Toch?helma schreef:waarom is dat lachwekkendGijs83 schreef:
Is nu mijn predikant
~~Soli Deo Gloria~~
Havik schreef:Een heerlijk bakkie oplos-espresso-koffie van Nespresso. Het is wel geen echte koffie maar beter dan die automaten zooi hier.

neem je dan echt heel zo n waterkoker mee naar school???
ja, waarom niet eigenlijk,
als je dan lekkere koffie hebt:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ons team bestaat uit 5 man, de waterkoker kostte slechts 9 euro bij de blokker, dus dat heb je er snel genoeg uit.henriët schreef:Havik schreef:Een heerlijk bakkie oplos-espresso-koffie van Nespresso. Het is wel geen echte koffie maar beter dan die automaten zooi hier.
Het heet school maar voelt net als kamperen; met je eigen waterkoker een bakkje koffie, cup-a-soup of noodles klaarmaken![]()
neem je dan echt heel zo n waterkoker mee naar school???
ja, waarom niet eigenlijk,
als je dan lekkere koffie hebt:)

- MarthaMartha
helma schreef:waarom is dat lachwekkendGijs83 schreef:
Is nu mijn predikant

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
de opeenvolging van betreffende Ds voor ieder.......MarthaMartha schreef:helma schreef:waarom is dat lachwekkendGijs83 schreef:
Is nu mijn predikant
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Voor die anderen was het allemaal 'vroeger', maar voor mij is het nu! Snap je?helma schreef:waarom is dat lachwekkendGijs83 schreef:
Is nu mijn predikant
Mijn nieuwste aanwinst: (voor mijn thuiswerk) een apparaat waarmee je kunt scannen, foto's afdrukken, kopieren en faxen. Dus moest de boel een beetje verbouwd worden op mijn slaapkamer. Wel heel handig zo'n apparaat!

Nu nog de apparatuur voor je voeten aanschaffen.Gijs83 schreef:Alle apparatuur is voor handen!

Wellicht ook nog printen?Gijs schreef:Mijn nieuwste aanwinst: (voor mijn thuiswerk) een apparaat waarmee je kunt scannen, foto's afdrukken, kopieren en faxen.
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
wim schreef:Nu nog de apparatuur voor je voeten aanschaffen.Gijs83 schreef:Alle apparatuur is voor handen!![]()

~~Soli Deo Gloria~~
Voor de printtrommel?Hendrikus schreef:wim schreef:Nu nog de apparatuur voor je voeten aanschaffen.Gijs83 schreef:Alle apparatuur is voor handen!![]()