nou dan is het probleem opgelost, dan heb je die ook niet nodig in de woestijn.Oorspronkelijk gepost door LecramOk, maar ik wil helemaal geen TVOorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door Lecram
De vraag bijv. over TV kijken. Er staat geen antwoord bij dat je helemaal geen TV kijkt. Er wordt al vanuit gegaan dat jen minimaal 25 minuten per dag kijkt. Ik vraag me af wat ik als asceet moet doen in de woestijn met een TV.
Je fiets op een standaard zetten en dan hard fietsen met de dinamo aan dan je je wat stroom opwekken voor je TV, dus als je die dan op je stuur zet kan je volgens mij wel wat schokkerige beelden ontvangen
Soberheidstest
Dan ken je toch de 'wet van de grote aantallen' niet. Als maar genoeg mensen meedoen, rekening houdend met vooraf vastgestelde betrouwbaarheids- en nauwkeurigheidpercentages, dan wordt zo'n test vanzelf representatief.Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Kortom, weer zo'n test die niet representatief is.
Uiteraard haal je dat in dit forum niet, ik denk dat in het algemeen de meerderheid van dit OSW-forum uitkomt op asceet, maar dat het niet de 'landelijke' meerderheid van de uitslag zal zijn.
'Toevallig' (sorry, ik geloof niet in toeval) zal ik mijn vakantie in de meivakantie DV doorbrengen op de Heilige Berg Athos in Griekenland.
[Aangepast op 1/3/04 door strik]