Wat doen we vandaag? [3]

MarthaMartha

Re: Wat doen we vandaag? [3]

Bericht door MarthaMartha »

vandaag gewerkt, een lange drukke dag met 2 cliëntgesprekken en 3 vergaderingen.
straks kerkbonnen halen, koffie drinken bij iemand en daarna met een vriendin een stuk lopen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Rens

Bericht door Rens »

Vanmiddag (eindelijk) gordijnen in de slaapkamer opgehangen.

Ik had een stel kant-en-klare gordijnen gekocht, netjes van haken voorzien (toen bleek dat de wijze van plooien niet overeenkwamen met elkaar), en bij het ophangen bleken ze ook nog eens in lengte te verschillen. Niet zo gek veel, maar toch zeker 5 cm verschil.

En waar bij de één de "plakzoom" netjes was weggewerkt, stak die er bij het kortste gordijn er onder uit......nagemeten, bleek dat beide gordijnen niet de lengte hadden die op de verpakking stond aangegeven...ze waren te kort t.o.v. de maatvoering op de verpakking.

Maar goed, gebeld met de klacht, ik kan ze dus niet terugbrengen, want ze waren al uit de verpakking én voorzien van de haken die bij de gordijnen waren verpakt.

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik dus niet meer naar Gamma.............dat zég ik: Gamma......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gian

Bericht door Gian »

Heb je geen schaar in huis?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Lassie

Bericht door Lassie »

we gaan zo naar m'n schoonouders... nog ff voordat ze op reis gaan naar Israel.
Rens

Bericht door Rens »

Gian schreef:Heb je geen schaar in huis?
jaja, DRIE zelfs, maar dan worden de gordijnrampen alleen maar erger.....óf ze zijn alletwee dik tekort, óf ze zijn dik ongelijk...........beiden dus geen gezicht (nee, hehe, het zijn ook gordijnen...............)
Moderatorbericht:
Lourens

Bericht door Lourens »

Net thuis van het werk. Een 14 uur gewerkt dus dat moet wel genoeg zijn.
Nu ff slapen en dan mijn chef bellen dat ik vandaag (woensdag) dus lekker thuis blijf.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Vandaag niets bijzonders. lekker wat rommelen in huis en weer verder gaan om al het papierwerk op te bergen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Vanmorgen thuiswerk voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond naar de Bijbellezing van Ds.D.de Wit over de zendingsreizen van Paulus in 'West'.
Rens

Bericht door Rens »

Om 13.00 moet ik in het ziekenhuis zijn voor een uitgebreid longfunctie-onderzoek (het zoveelste alweer), met daarna een gesprek met de longarts. Aangezien de longfunctie steeds verder afneemt, verwacht ik niet al te goed nieuws te horen.

Daarna naar de vampiers van het lab, en hart- en longfoto's maken.
Moderatorbericht:
Lassie

Bericht door Lassie »

vandaag heel de dag werken (9-12 en 13-16) eten koken en vanavond naar de trouwlocatie.
Lourens

Bericht door Lourens »

Straks even in de tuin aan de gang.
Morgen wordt de bruine bak geleegd dus die moet wel vol.

Vanavond een etentje bij mijn chef thuis en daarna met de vrouwen de nieuwe afdeling bekijken waar we naar toe verhuisd zijn.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
MariaW

Bericht door MariaW »

fluitje schreef:Straks even in de tuin aan de gang.
Morgen wordt de bruine bak geleegd dus die moet wel vol.

Vanavond een etentje bij mijn chef thuis en daarna met de vrouwen de nieuwe afdeling bekijken waar we naar toe verhuisd zijn.
Wakkur :P Goeiemorgen :)
Rens

Bericht door Rens »

Rens schreef:Om 13.00 moet ik in het ziekenhuis zijn voor een uitgebreid longfunctie-onderzoek (het zoveelste alweer), met daarna een gesprek met de longarts. Aangezien de longfunctie steeds verder afneemt, verwacht ik niet al te goed nieuws te horen.

Daarna naar de vampiers van het lab, en hart- en longfoto's maken.
Nou, ben ik weer....

Om het eufemistisch te zeggen: het viel niet mee, de uitslag van het longfuctie-onderzoek.

Helaas, de longarts kon mij ook met medicatie geen verdere helpende hand toesteken, maar moet wel rekening houden met het feit dat ik regelmatig in het ziekenhuis kom te liggen om "opgelapt te worden", want de gemeten waarden geven daar alle aanleiding toe. Het liefst had hij me direct opgenomen voor een "oplapbeurt", maar ja, ik kan niet zó snel voor 10 dagen opvang regelen voor Puck.

Maar goed, we zien en beleven het verder wel.

Het is al pure genade dat ik er nog ZIJN mag.....hoe beroerd het medisch gezien er ook voor staat!!
Moderatorbericht:
helma

Bericht door helma »

Gijs83 schreef: over de zendingsreizen van Paulus in 'West'.
:quoi
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Vandaag nog het een en ander regelen voor de dag van morgen (onderwijs...heerlijk!!!) en dan op tijd naar bed. Morgenavond een gesprek,vrijdagmorgen vrij, vrijdagmiddag het een en ander uitwerken en nog even op bezoek in Zuid-Holland, vrijdagavond op bezoek in Utrecht, zaterdag naar een verkoping in Elspeet, zaterdagavond naar een concert, zondag een lange dienst in de zorg...
Jaja, er is genoeg te doen. Maar wel erg leuk! Ik geniet er echt van :)
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Gesloten