Satanistische kannibalen eten Russische tieners
- J.C. Philpot
Uitgegeven: 10 september 2008 15:30
MOSKOU - Acht Russische satanisten worden ervan verdacht dat zij vier tieners ritueel hebben vermoord en opgegeten. Dat meldde de Russische krant Komsomolskaja Pravda woensdag.
ANP
De duivelaanbidders lokten de slachtoffers onlangs naar een buitenhuis in de buurt van de stad Jaroslavl, in het westen van Rusland, aldus de krant. Daar werden ze ieder 666 keer gestoken, een verwijzing naar het getal van de duivel.
Hun vlees werd vervolgens gebakken op een kampvuur en opgegeten. De slachtoffers, drie jongens en een meisje, waren 16 en 17 jaar oude gothic-jongeren.
Bron: http://www.nu.nl
MOSKOU - Acht Russische satanisten worden ervan verdacht dat zij vier tieners ritueel hebben vermoord en opgegeten. Dat meldde de Russische krant Komsomolskaja Pravda woensdag.
ANP
De duivelaanbidders lokten de slachtoffers onlangs naar een buitenhuis in de buurt van de stad Jaroslavl, in het westen van Rusland, aldus de krant. Daar werden ze ieder 666 keer gestoken, een verwijzing naar het getal van de duivel.
Hun vlees werd vervolgens gebakken op een kampvuur en opgegeten. De slachtoffers, drie jongens en een meisje, waren 16 en 17 jaar oude gothic-jongeren.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Re: Satanistische kannibalen eten Russische tieners
We leven blijkbaar toch niet in het vrederijk. Verschrikkelijk trouwens.J.C. Philpot schreef:Satanistische kannibalen eten Russische tieners
ANP
Na een beetje research is het aantal media die hierover bericht wel heel mager. Nu.nl, fok en sky zijn de enige die ik heb kunnen vinden. Dat duidt meestal op foutieve verslaggeving. Deze verslaggeving is overigens allemaal gebaseerd op 1 artikel in een Russische tabloid. Ik zou er niet te veel waarde aan hechten.
Maarre.., 't zou zo maar kunnen gebeuren.Kaw schreef:Na een beetje research is het aantal media die hierover bericht wel heel mager. Nu.nl, fok en sky zijn de enige die ik heb kunnen vinden. Dat duidt meestal op foutieve verslaggeving. Deze verslaggeving is overigens allemaal gebaseerd op 1 artikel in een Russische tabloid. Ik zou er niet te veel waarde aan hechten.
ik vind het echt een goor en ranzig verhaaljvdg schreef:Maarre.., 't zou zo maar kunnen gebeuren.Kaw schreef:Na een beetje research is het aantal media die hierover bericht wel heel mager. Nu.nl, fok en sky zijn de enige die ik heb kunnen vinden. Dat duidt meestal op foutieve verslaggeving. Deze verslaggeving is overigens allemaal gebaseerd op 1 artikel in een Russische tabloid. Ik zou er niet te veel waarde aan hechten.
griebel zeg..
pfff
niet te veel in beelden denken
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ja, zo lus ik er nog wel een paar.jvdg schreef:Maarre.., 't zou zo maar kunnen gebeuren.Kaw schreef:Na een beetje research is het aantal media die hierover bericht wel heel mager. Nu.nl, fok en sky zijn de enige die ik heb kunnen vinden. Dat duidt meestal op foutieve verslaggeving. Deze verslaggeving is overigens allemaal gebaseerd op 1 artikel in een Russische tabloid. Ik zou er niet te veel waarde aan hechten.
Kaw schreef: Ja, zo lus ik er nog wel een paar.

Verhaaltjes Wim, geen mensjes.wim schreef:Kaw schreef: Ja, zo lus ik er nog wel een paar.

Zo onzorgvuldig is nu.nl ook weer niet hoor. Volgens mij komt het omdat deze sites erg actief aan nieuwsgeving via de website doen. Vandaag stond het ook al in de Spits en Metro, dat zegt ook nog niet alles maar het zou me niets verbazen als het vandaag in meer kranten staat. Ik heb even gezocht op google en de Volkskrant, Elsevier, de Standaard (Belgie) melden het ook al. Ik neem dus aan dat het niet zomaar een roddel is.Kaw schreef:Na een beetje research is het aantal media die hierover bericht wel heel mager. Nu.nl, fok en sky zijn de enige die ik heb kunnen vinden. Dat duidt meestal op foutieve verslaggeving. Deze verslaggeving is overigens allemaal gebaseerd op 1 artikel in een Russische tabloid. Ik zou er niet te veel waarde aan hechten.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Knap dat ze die 666 messteken hebben kunnen natellen. Vooral als de slachtoffers nadien opgegeten zijn.
Ik neem aan dat de satanisten dat zelf hebben verklaard.David J schreef:Knap dat ze die 666 messteken hebben kunnen natellen. Vooral als de slachtoffers nadien opgegeten zijn.
Ook het RD bericht het. Is ook een krant natuurlijk, maar toch.Kaw schreef:Na een beetje research is het aantal media die hierover bericht wel heel mager. Nu.nl, fok en sky zijn de enige die ik heb kunnen vinden. Dat duidt meestal op foutieve verslaggeving. Deze verslaggeving is overigens allemaal gebaseerd op 1 artikel in een Russische tabloid. Ik zou er niet te veel waarde aan hechten.
Verschrikkelijk, Hier moet je inderdaad niet veel bij nadenken want dan wordt je nog beroerd aan de gedachte dat ze eht vlees opaten.
Enorm gruwelijk ook voor de nabestaanden. Je geliefden zullen maar opgegeten zijn
Enorm gruwelijk ook voor de nabestaanden. Je geliefden zullen maar opgegeten zijn
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
Vreselijk!!!!!!!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Kannibalisme onder satanisten is niet vreemds. In de filmserie face of dead (nooit kijken!) komt het een paar keer voor.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.