Of van sommige forummers.wim schreef:Van een goede wandeling word je in ieder geval een stuk minder moe dan van een dagje museabezoek.fluitje schreef:Ik word er zo moe van.

Of van sommige forummers.wim schreef:Van een goede wandeling word je in ieder geval een stuk minder moe dan van een dagje museabezoek.fluitje schreef:Ik word er zo moe van.
Wie heb je op het oog?Tiberius schreef:Of van sommige forummers.wim schreef:Van een goede wandeling word je in ieder geval een stuk minder moe dan van een dagje museabezoek.fluitje schreef:Ik word er zo moe van.
Vergeven? Iemand met dyslexie kan toch gewoon zijn best doen als-ie op een forum schrijft?judith schreef:Geefniet, this je vergeve hor....Marnix schreef:Het was maar een tip. Ook als je dislexie hebt kan je er nog wel op letten, weet ik uit ervaringen met mensen die dat ook hebben.
Afgewezen schreef:Vergeven? Iemand met dyslexie kan toch gewoon zijn best doen als-ie op een forum schrijft?judith schreef:Geefniet, this je vergeve hor....Marnix schreef:Het was maar een tip. Ook als je dislexie hebt kan je er nog wel op letten, weet ik uit ervaringen met mensen die dat ook hebben.
Wie weet of ze hier al niet enorm haar best op heeft gedaan?Afgewezen schreef:Vergeven? Iemand met dyslexie kan toch gewoon zijn best doen als-ie op een forum schrijft?judith schreef:Geefniet, this je vergeve hor....Marnix schreef:Het was maar een tip. Ook als je dislexie hebt kan je er nog wel op letten, weet ik uit ervaringen met mensen die dat ook hebben.
Heb je hier inmiddels voldoende antwoord op, Wim?wim schreef:Wie heb je op het oog?Tiberius schreef:Of van sommige forummers.wim schreef:Van een goede wandeling word je in ieder geval een stuk minder moe dan van een dagje museabezoek.
Sjoh, heb jij daar óók wel eens last van?Tiberius schreef:Of van sommige forummers.wim schreef:Van een goede wandeling word je in ieder geval een stuk minder moe dan van een dagje museabezoek.fluitje schreef:Ik word er zo moe van.
Dat heb ik ook nergens ontkend.Ariene schreef:Wie weet of ze hier al niet enorm haar best op heeft gedaan?Afgewezen schreef:Vergeven? Iemand met dyslexie kan toch gewoon zijn best doen als-ie op een forum schrijft?judith schreef: Geefniet, this je vergeve hor....