preeklinks of prekensite

claus

preeklinks of prekensite

Bericht door claus »

Beste allemaal,

Preeklinks (vrijwel altijd up-to-date met het beroepingswerk, loop achter. Men zou op 4 september een nieuwe site openen onder de naam prekensite.nl Echter, ik weet nog niet hoe ik die site te pakken kan krijgen. Als je intikt prekensite.nl word je automatisch doorgeseind naar preeklinks. Het beroep van Berkenwoude (ds. Van der Net) en dat van ds. E. Bakker staat nog niet aangeduid. Zouden ze het (nog) te druk hebben met het ombouwen van de site? Is er iemand die weet op welke site we het snelst het beroepingswerk kunnen lezen?
Johannes 3:16

Re: preeklinks of prekensite

Bericht door Johannes 3:16 »

claus schreef:Beste allemaal,

Preeklinks (vrijwel altijd up-to-date met het beroepingswerk, loop achter. Men zou op 4 september een nieuwe site openen onder de naam prekensite.nl Echter, ik weet nog niet hoe ik die site te pakken kan krijgen. Als je intikt prekensite.nl word je automatisch doorgeseind naar preeklinks. Het beroep van Berkenwoude (ds. Van der Net) en dat van ds. E. Bakker staat nog niet aangeduid. Zouden ze het (nog) te druk hebben met het ombouwen van de site? Is er iemand die weet op welke site we het snelst het beroepingswerk kunnen lezen?
Morgenmiddag komt de nieuwe site online.
Gian

Bericht door Gian »

Op teletekst kan je ook alle beroepen lezen.
Pag. 343
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
jvdg

Bericht door jvdg »

Wist u....

Dat ik bij een aantal forummers een uitgesproken mijn inziens ongezonde interesse in het beroepingswerk bespeur.

Waarom eigenlijk?

Als je een predikant in je eigen gemeente hebt, wat zal het je dienen om te weten wat andere gemeentes t.a.v. beroepingswerk doen.
Heb je geen predikant, dan ben je alleen maar bezig met jullie eigen beroepingswerk.

De beroepen van andere gemeentes binnen of buiten jouw kerkverband doen toch helemaal niet terzake?
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

jvdg schreef:Wist u....

Dat ik bij een aantal forummers een uitgesproken mijn inziens ongezonde interesse in het beroepingswerk bespeur.

Waarom eigenlijk?
koffiepraat

net als de vraag of de collectezak voor de diaconie blauw moet zijn of groen

und so weiter :hum
~~Soli Deo Gloria~~
helma

Bericht door helma »

Hendrikus schreef:

die moet zwart zijn
Ichtus

Bericht door Ichtus »

helma schreef:
Hendrikus schreef:

die moet zwart zijn
whaha, met een goudkleurige letter erop zeker?
Anders zou je nog in de war raken... :hum
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
BJD

Bericht door BJD »

Ondanks dat je maar bij een club voetbalt is het leuk te weten waar de spelers naar toe gaan ;)

Bij predikanten gaat het nog verder, je wil wie er consulent wordt in je gemeente. :slurp Daarnaast kan het gewoon interesse zijn..
jvdg

Bericht door jvdg »

BJD schreef:Ondanks dat je maar bij een club voetbalt is het leuk te weten waar de spelers naar toe gaan ;)

Bij predikanten gaat het nog verder, je wil wie er consulent wordt in je gemeente. :slurp Daarnaast kan het gewoon interesse zijn..
Dit alles wordt volgens mij vaak zwaar overdreven.
Het is meer op de Ds. gericht dan op de herder.

En als het gaat om interesse, er zijn veel andere bronnen om die info te verkrijgen.
BJD

Bericht door BJD »

jvdg schreef:
BJD schreef:Ondanks dat je maar bij een club voetbalt is het leuk te weten waar de spelers naar toe gaan ;)

Dit alles wordt volgens mij vaak zwaar overdreven.
Het is meer op de Ds. gericht dan op de herder.

En als het gaat om interesse, er zijn veel andere bronnen om die info te verkrijgen.
Sommigen kunnen er zelfs uit aflezen hoe licht/zwaar een gemeente is :haha dat gaat me ook te ver..

Maar betrokkenheid bij je kerkgenootschap, is dat een argument?
Ander

Bericht door Ander »

jvdg schreef:Wist u....

Waarom eigenlijk?

Als je een predikant in je eigen gemeente hebt, wat zal het je dienen om te weten wat andere gemeentes t.a.v. beroepingswerk doen.
Heb je geen predikant, dan ben je alleen maar bezig met jullie eigen beroepingswerk.

De beroepen van andere gemeentes binnen of buiten jouw kerkverband doen toch helemaal niet terzake?
Wist u...

Dat ik bij een aantal forummers een uitgesproken mijn inziens ongezonde allergie voor beroepingswerkjagers bespeur.

Waarom eigenlijk?

Als je een predikant in je eigen gemeente hebt, wat is er mis mee om bij te houden hoe andere gemeentes hun beroepingswerk gestalte geven.
Heb je geen predikant, dan kun je nog steeds verder kijken dan je eigen neus lang is.

De beroepen van andere gemeentes binnen of buiten jouw kerkverband zijn toch ook waard om belangstellend te volgen?
claus

Bericht door claus »

Johannes 3 : 15 schrijft dat morgenmiddag de nieuwe site online komt. Het is nu ongeveer 14.15 uur, maar ik krijg de nieuwe site nog niet online. Of wordt het vanmiddag later? Of eventueel pas maandag D.V.? Want...actueel in het beroepingswerk was die site zondermeer. Nu werkt dat item even niet.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Geeft die man even rustig de tijd om zijn site in de lucht te brengen.
Dat is al lastig genoeg, zonder dat iedereen in zijn nek zit te hijgen.
JALP

Bericht door JALP »

Tiberius schreef:Geeft die man even rustig de tijd om zijn site in de lucht te brengen.

Tuurlijk, maar dan moet je er geen datum opzetten wanneer de site online komt :? :OO3
Op de site zelf staat namelijk dat het al op donderdag 4 september zal gebeuren...
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

JALP schreef:
Tiberius schreef:Geeft die man even rustig de tijd om zijn site in de lucht te brengen.

Tuurlijk, maar dan moet je er geen datum opzetten wanneer de site online komt :? :OO3
Op de site zelf staat namelijk dat het al op donderdag 4 september zal gebeuren...
Er staat: "We hopen deze nieuwe site donderdag 4 september klaar te hebben."
Een uitloop van 2 dagen is voor een ICT project niets.
Plaats reactie