Residentie pauzedienst

Plaats reactie
bjdendekker

Residentie pauzedienst

Bericht door bjdendekker »

Vanmorgen zette ik de radio aan halverweg de residentie pauzedienst. Klonk heel mooi, vooral natuurlijk dat deel wat ik gemist had.

Heeft iemand het misschien opgenomen?
moderne gelovige

Bericht door moderne gelovige »

Hallo hoe weet je dat het deel wat je gemist had ook mooi was?
(sorry wel heel melig geintje)

Kun je je vraag niet beter stellen aan de publieksservice van de EO? (serieus gedeelte van dit antwoord)

Welke OSW-er zit er met een tapedeck de hele dag te tapen?? Nie echt veul dacht ik...(nu zak ik helaas al weer af...dus stop ik maar)
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Kijk eens onder www.omroep.nl Hier kan je veel TV en Radio-uitzendingen terugluisteren!
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
bjdendekker

Oorspronkelijk gepost door moderne gelovige
Hallo hoe weet je dat het deel wat je gemist had ook mooi was?
(sorry wel heel melig geintje)
Omdat ik de laatste twee regels van de preek hoorde en dacht: als het voorgaande net zo klonk, moet het mooi geweest zijn...
Kun je je vraag niet beter stellen aan de publieksservice van de EO? (serieus gedeelte van dit antwoord)
Kan, maar dan kost het me € 5,- en als een OSW-broeder het opgenomen heeft, kost het me alleen een leeg bandje...

Welke OSW-er zit er met een tapedeck de hele dag te tapen?? Nie echt veul dacht ik...(nu zak ik helaas al weer af...dus stop ik maar)
Ik! Maar nèt dat programma heb ik gemist. Het duurde trouwens volgens de rtv-rubriek van het ND geen hele dag, maar slechts 3 kwartier.
bjdendekker

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Kijk eens onder www.omroep.nl Hier kan je veel TV en Radio-uitzendingen terugluisteren!
Deze toevallig nèt niet...
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Tja, da's dan jammer. Radio misschien niet. Maar veel TV Programma's kan je wel terugzien.
Moet je alleen wel adsl hebben. Vanwege de snelheid.
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Plaats reactie