helma schreef:Ariene!!
zo fijn dat je er weer bent!!

helma schreef:Ariene!!
helma schreef:helma schreef:Ariene!!
zo fijn dat je er weer bent!!
Zo ontzettend lief van jullie!henriët schreef:helma schreef:helma schreef:Ariene!!
zo fijn dat je er weer bent!!![]()
MariaW schreef:... oma ...
Druk met sgool denk ik ook, en vandaag dacht ik dat ze stage had, zal haar nog es bellen!Gijs83 schreef:-Monique(deze week nog niet online geweest)
Ik vraag me nu al tijden af: schrijft men met opzet school verkeerd, is het MSN-taal of denkt men dat dit de juiste spelling is?judith schreef: Druk met sgool denk ik ook, en vandaag dacht ik dat ze stage had, zal haar nog es bellen!
Het spijt me! Soms doe ik het van zelf! Beetje MSN taal je kan het nog veel erger schrijven! zoals-sgol. Maar ik zal er opletten! Vergeef me...?ZWP schreef:Ik vraag me nu al tijden af: schrijft men met opzet school verkeerd, is het MSN-taal of denkt men dat dit de juiste spelling is?judith schreef: Druk met sgool denk ik ook, en vandaag dacht ik dat ze stage had, zal haar nog es bellen!
Ik was niet boos, hoor!judith schreef: Het spijt me! Soms doe ik het van zelf! Beetje MSN taal je kan het nog veel erger schrijven! zoals-sgol. Maar ik zal er opletten! Vergeef me...?
Gelukkig maar!ZWP schreef:Ik was niet boos, hoor!judith schreef: Het spijt me! Soms doe ik het van zelf! Beetje MSN taal je kan het nog veel erger schrijven! zoals-sgol. Maar ik zal er opletten! Vergeef me...?
Gijs83 schreef:-Josephus
-JaCa