Wat heb je dan met je oor? Ontsteking of zo?Lassie schreef:t lijkt alleen maar erger te worden....
Wat doen we vandaag? [3]
- zusterelly
Re: Wat doen we vandaag? [3]
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
gehoorgang ontsteking
- MarthaMartha
Nou ja, niet zoveel eigenlijk.....
fornuis schoongemaakt, even zitten, magnetron schoongemaakt, weer even zitten, bakjes en pannenkast schoongemaakt en opgeruimd (meer deksels dan bakjes), weer even zitten, ondertussen is een vriendin even geweest, en nu ga ik even slapen.....
vanavond vergadering jeugdwerk, wil ik eigenlijk zó graag heen (proberen).
fornuis schoongemaakt, even zitten, magnetron schoongemaakt, weer even zitten, bakjes en pannenkast schoongemaakt en opgeruimd (meer deksels dan bakjes), weer even zitten, ondertussen is een vriendin even geweest, en nu ga ik even slapen.....
vanavond vergadering jeugdwerk, wil ik eigenlijk zó graag heen (proberen).
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
moet je dan dat smiley centre installeren?helma schreef:MarthaMartha schreef: waar haal je deze vandaan???????
http://smileys.smilchat.net
daar kun je kiezen uit zo'n 3000 smileys
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Nee, dat heeft geen zin; dan installeer je hem alleen lokaal.MarthaMartha schreef:moet je dan dat smiley centre installeren?helma schreef:MarthaMartha schreef: waar haal je deze vandaan???????
http://smileys.smilchat.net
daar kun je kiezen uit zo'n 3000 smileys
Je moet deeplinken. Dat gaat met de volgende code:
Code: Selecteer alles
[img]http://smileys.smilchat.net/smileys/hello/joconde.gif[/img]
Vandaag..
Moest het 5e en 6e uur naar schooL!
de laaste 2 uur gym vielen uit!! Begint al goed
Veder beetje homework gemaakt. En thuis ff dwarsfluiten.
En Tekenen!!!!!

Moest het 5e en 6e uur naar schooL!
de laaste 2 uur gym vielen uit!! Begint al goed

Veder beetje homework gemaakt. En thuis ff dwarsfluiten.
En Tekenen!!!!!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- JolandaOudshoorn
Nathan mag trakteren: fruit! Nu dus snel al het fruit snijden en dan naar school brengen! De jufs en meesters mogen een stuk fruit kiezen uit een fruitmand, lekker makkelijk!
Verder: vanavond een vergadering en de meiden een beetje in de gaten houden, ze zijn allebei niet lekker
Verder: vanavond een vergadering en de meiden een beetje in de gaten houden, ze zijn allebei niet lekker

Ik weet, mijn Verlosser leeft
vandaag uitzieken.
Ga er nu ff uit, want mn jobcoach is zojuist gearriveerd. Dus ff een gesprekje.
- JolandaOudshoorn
Net terug. Vol verbazing. "Ik lust geen fruit"JolandaOudshoorn schreef:Nathan mag trakteren: fruit! Nu dus snel al het fruit snijden en dan naar school brengen! De jufs en meesters mogen een stuk fruit kiezen uit een fruitmand, lekker makkelijk!

erg he...
Wat zijn "school gruiten"?JolandaOudshoorn schreef:Net terug. Vol verbazing. "Ik lust geen fruit"JolandaOudshoorn schreef:Nathan mag trakteren: fruit! Nu dus snel al het fruit snijden en dan naar school brengen! De jufs en meesters mogen een stuk fruit kiezen uit een fruitmand, lekker makkelijk!Nu begin ik te snappen waarom men de campagne iedere dag 2 stuks fruit op touw hebben gezet. en waarom ze het school gruiten hebben ingevoerd.
- JolandaOudshoorn
Een dag waarop ze eigenlijk alleen maar fruit of groente mee mogen nemen als tussendoor (ipv chips of koek)Tiberius schreef:Wat zijn "school gruiten"?JolandaOudshoorn schreef:Net terug. Vol verbazing. "Ik lust geen fruit"JolandaOudshoorn schreef:Nathan mag trakteren: fruit! Nu dus snel al het fruit snijden en dan naar school brengen! De jufs en meesters mogen een stuk fruit kiezen uit een fruitmand, lekker makkelijk!Nu begin ik te snappen waarom men de campagne iedere dag 2 stuks fruit op touw hebben gezet. en waarom ze het school gruiten hebben ingevoerd.
waarom? Ik lust ook niet alle soorten fruit, nou en...Lassie schreef:erg he...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
denk je nou werkelijk dat Jolanda 1 soort fruit mee heeft genomen?albion schreef:waarom? Ik lust ook niet alle soorten fruit, nou en...Lassie schreef:erg he...
sommige kinderen krijgen alleen maar chips,koek,snoep voorgeschoteld en noooit fruit.