allebei belangrijk en onmisbaar,henriët schreef:alle drie..
want ze horen bij elkaar toch...
trouw of liefde
toch is trouw wel een heel belangrijke,
zeker als dat 'gevoel van' liefde het even af laat weten.....
trouw doe maar.
bruidshoed of sluier?
allebei belangrijk en onmisbaar,henriët schreef:alle drie..
trouw of liefde
hahaMarthaMartha schreef:allebei belangrijk en onmisbaar,henriët schreef:alle drie..
trouw of liefde
trouw doe maar.
bruidshoed of sluier?
Die vraag heb ik eerder gesteld, maar het antwoord was niet helder, terwijl de vraag me blijft bezighouden.MarthaMartha schreef:hey die heb je eerder gedaan.jvdg schreef:
Geloof, Hoop of Liefde?
toen koos ik geloof, want dan komen de andere twee er vanzelf bij....
maar als nu iemand anders wil kiezen......
dat kan geen kwaad.. zouden de oudjes zeggen...jvdg schreef:Die vraag heb ik eerder gesteld, maar het antwoord was niet helder, terwijl de vraag me blijft bezighouden.MarthaMartha schreef:hey die heb je eerder gedaan.jvdg schreef:
Geloof, Hoop of Liefde?
ivoor natuurlijk!henriët schreef:hahaMarthaMartha schreef:allebei belangrijk en onmisbaar,henriët schreef:alle drie..
trouw of liefde
trouw doe maar.
bruidshoed of sluier?
sluier uit een bruidshoed;)
gekleurde of ivoren bruidsjurk;)
"En nu blijft geloof, hoop en liefde, deze drie; doch de meeste van deze is de liefde."jvdg schreef:Die vraag heb ik eerder gesteld, maar het antwoord was niet helder, terwijl de vraag me blijft bezighouden.MarthaMartha schreef:hey die heb je eerder gedaan.jvdg schreef:
Geloof, Hoop of Liefde?
Hortensia.zusterelly schreef:hortensia of vlinderstruik
MarthaMartha schreef:damesfiets, da's makkelijker met een rok![]()
los fietslicht op batterijen
of zo'n ouderwetse aan je dynamo
Zwaar trappen, dus daarom maar lekker lui in een huisje.bjurn schreef:MarthaMartha schreef:damesfiets, da's makkelijker met een rok![]()
oude fietsdynamo, lekker retro.
gezellig kamperen of lui in een huisje?
doe mij maar kamperen....jvdg schreef:Zwaar trappen, dus daarom maar lekker lui in een huisje.bjurn schreef:MarthaMartha schreef:damesfiets, da's makkelijker met een rok![]()
oude fietsdynamo, lekker retro.
gezellig kamperen of lui in een huisje?
Oei, dat vind ik moeilijk. Ik lees graag en dan vergeet ik nog wel eens de tijd, maar ik vind vroeg op ook erg fijn, vooral als ik nog niemand om me heen heb, zodat ik veel kan doen. Zomers kan ik dan ook echt genieten van de ochtend (vroeger gingen we dauwtrappen in de bossen van Veenendaal, heerlijk!)henriët schreef:
doe mij maar kamperen....
laat naar bed of vroeg er uit?
Zingen.. Ik houd van zingen en ik bespeel niet echt een instrument!!fluitje schreef:Opwekkingsliederen, ik heb niets met klassieke muziek.
zingen of muziekinstrumenten bespelen?
beide zijn leuk, maar mijn zomer vakantie zou ik niet willen missen!Margriet schreef:Zingen.. Ik houd van zingen en ik bespeel niet echt een instrument!!fluitje schreef:Opwekkingsliederen, ik heb niets met klassieke muziek.
zingen of muziekinstrumenten bespelen?
Zomer of Winter vakantie????????????