Welke van de twee kies je? (spelletje) [1]
Re: welke van de twee kies je? (spelletje)
Duits of Frans?
Is heel moeilijk, Frans is een prachtige taal , maar Duits is even makkelijk als Nederlands.
Ben 400 meter van de grens geboren , familie woont aan beide kanten!
Toch maar Frans!
Zand of Klei (grond)
Is heel moeilijk, Frans is een prachtige taal , maar Duits is even makkelijk als Nederlands.
Ben 400 meter van de grens geboren , familie woont aan beide kanten!
Toch maar Frans!
Zand of Klei (grond)
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Zandgrond, dat heb je bij ons in de buurt heel veel en gebieden waar zandgronden vind ik over het algemeen ook mooier.Margriet schreef:
Zand of Klei (grond)
Veluwe of Zeeland
Zeeland natuurlijk, een weids vergezicht en als het regent, lekker uitwaaien. De bossen zijn mij te druilerig. (maar ik vind de Veluwe ook wel wat hebben, maar dan de heide)Gijs83 schreef:Zandgrond, dat heb je bij ons in de buurt heel veel en gebieden waar zandgronden vind ik over het algemeen ook mooier.Margriet schreef:
Zand of Klei (grond)
Veluwe of Zeeland
lente of herfst of : zomer of winter
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Toch maar zomer of winter, dan kun je de mooiste dingen beleven in de natuur.albion schreef:Zeeland natuurlijk, een weids vergezicht en als het regent, lekker uitwaaien. De bossen zijn mij te druilerig. (maar ik vind de Veluwe ook wel wat hebben, maar dan de heide)Gijs83 schreef:Zandgrond, dat heb je bij ons in de buurt heel veel en gebieden waar zandgronden vind ik over het algemeen ook mooier.Margriet schreef:
Zand of Klei (grond)
Veluwe of Zeeland
lente of herfst of : zomer of winter
museum of natuur
Museum, daar kun je alles op je gemak bekijken en doorgronden!
Wit of zwart?

Wit of zwart?

Je kunt niet falen, tenzij je opgeeft.
zwart dat geeft effect (en reactieJerusjah schreef:Museum, daar kun je alles op je gemak bekijken en doorgronden!![]()
Wit of zwart?

markiezen of rolluiken
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Die is lastig. toen ik nog nachtdiensten deed wilde ik rolluiken.
Marikiezen zijn mooier dus nu kies ik voor markiezen.
Voortuin of achtertuin
Voortuin of achtertuin
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Achtertuin, want voortuin hebben wij niet en die bied vaak ook wat meer privacy.fluitje schreef:Die is lastig. toen ik nog nachtdiensten deed wilde ik rolluiken.
Voortuin of achtertuin
partytent of parasol
- JolandaOudshoorn
partytent, lekker groot!Gijs83 schreef:Achtertuin, want voortuin hebben wij niet en die bied vaak ook wat meer privacy.fluitje schreef:Die is lastig. toen ik nog nachtdiensten deed wilde ik rolluiken.
Voortuin of achtertuin
partytent of parasol
zingen of muziekinstrument bespelen
Ik weet, mijn Verlosser leeft
zingen, dat doe ik vaker!JolandaOudshoorn schreef:partytent, lekker groot!Gijs83 schreef:Achtertuin, want voortuin hebben wij niet en die bied vaak ook wat meer privacy.fluitje schreef:Die is lastig. toen ik nog nachtdiensten deed wilde ik rolluiken.
Voortuin of achtertuin
partytent of parasol
zingen of muziekinstrument bespelen
Martin Mans of Harm Hoeve
Harm Hoeve.
Na-tafelen of gelijk van tafel af.
Na-tafelen of gelijk van tafel af.
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
- Bonny
- Contacteer:
Gelijk van tafel... niet te lang blijven zitten en geljk de afwas doen. De rest van de avond weer voor jezelf
Volgende keus:
King of Wilhelmina pepermunt??
Volgende keus:
The Groom's still waiting at the altar
King. Vind ik een frissere smaak hebben. (Leuke omschrijving van pepermunt als kerkvoer komt van Stef Bos: 'protestantse cocaïne voor de gereformeerde junk'. Herken ik me wel een beetje in haha...)Bonny schreef:Gelijk van tafel... niet te lang blijven zitten en geljk de afwas doen. De rest van de avond weer voor jezelf
Volgende keus:
Verdonk of Wilders? (nee, geen van beiden mag niet

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
nieuwe tweetal Josephus??Josephus schreef:King. Vind ik een frissere smaak hebben. (Leuke omschrijving van pepermunt als kerkvoer komt van Stef Bos: 'protestantse cocaïne voor de gereformeerde junk'. Herken ik me wel een beetje in haha...)Bonny schreef:Gelijk van tafel... niet te lang blijven zitten en geljk de afwas doen. De rest van de avond weer voor jezelf
Volgende keus:
Verdonk of Wilders? (nee, geen van beiden mag niet)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Staat er toch? Briel kapoet? 

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)