Hoi allemaal, sorry dat ik al een tijdje niet meer actief ben op het forum. Niet omdat ik dat niet wil maar omdat ik geen internet op mijn computer heb. Over een poosje komt er op mijn computer weer internet en dan kom ik weer op het forum.
Mijn computer stond eerst op mijn kamer maar omdat ik die computer nu zelf voor mn bedrijf die ik ga opstarten met behulp van mijn pa die ook al een bedrijf heeft staat mijn pc nu op een andere plaats waar geen internet aangesloten kan worden en ik moet dan draadloos internet installeren. Maar nu ga ik voor een week op vakantie naar Zeeland dus zal ik daar geen tijd voor hebben en zal ik zowieso niet online kunnen komen. Sorry dat jullie dan niets meer van mij horen, maar alles gaat wel goed met me hoor, en met jullie?
Tot snel weer op het forum.
Groeten,
Jacolien.
Geen internet
- gewoonjacolien
Geen internet
Wie zichzelf kent, zwijgt over anderen.
Re: Geen internet
Ook wel goed.gewoonjacolien schreef:... alles gaat wel goed met me hoor, en met jullie?
- Wilma van den Berg
Nou nou, je bent dus aardig wat van plan. We zijn benieuwd. Enneh...een hele fijne vakantie gewenst. We hopen dat je een behouden aan-en thuiskomst zult hebben en je daarna hier weer te ontmoeten.gewoonjacolien schreef:Hoi allemaal, sorry dat ik al een tijdje niet meer actief ben op het forum. Niet omdat ik dat niet wil maar omdat ik geen internet op mijn computer heb. Over een poosje komt er op mijn computer weer internet en dan kom ik weer op het forum.
Mijn computer stond eerst op mijn kamer maar omdat ik die computer nu zelf voor mn bedrijf die ik ga opstarten met behulp van mijn pa die ook al een bedrijf heeft staat mijn pc nu op een andere plaats waar geen internet aangesloten kan worden en ik moet dan draadloos internet installeren. Maar nu ga ik voor een week op vakantie naar Zeeland dus zal ik daar geen tijd voor hebben en zal ik zowieso niet online kunnen komen. Sorry dat jullie dan niets meer van mij horen, maar alles gaat wel goed met me hoor, en met jullie?
Tot snel weer op het forum.
Groeten,
Jacolien.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
Wat voor bedrijf ga je starten?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik vermoed een uitzendbureau voor tandartsassistentes...MarthaMartha schreef:Wat voor bedrijf ga je starten?

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
- Wilma van den Berg
Josephus schreef:Ik vermoed een uitzendbureau voor tandartsassistentes...MarthaMartha schreef:Wat voor bedrijf ga je starten?

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- gewoonjacolien
Bedrukking op t-shirts voornamelijk maar eigenlijk alles is mogelijk.
Mijn internet doet het weer
Greets
Mijn internet doet het weer

Greets
Leuk!! Duz je ben er weer????gewoonjacolien schreef:Bedrukking op t-shirts voornamelijk maar eigenlijk alles is mogelijk.
Mijn internet doet het weer![]()
![]()
Greets

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- gewoonjacolien
Jep!judith schreef:Leuk!! Duz je ben er weer????gewoonjacolien schreef:Bedrukking op t-shirts voornamelijk maar eigenlijk alles is mogelijk.
Mijn internet doet het weer![]()
![]()
Greets