http://www.ah.nl allerhande recepten!fluitje schreef:- ik vannacht heerlijk geslapen heb
- het zonnetje hier schijnt
- ik een recept voor het diner morgen op moet zoeken?
Van zorgen vrij.... (riolering zeker gemaakt)fluitje schreef:
- ik vannacht heerlijk geslapen heb
Klopt............. het zat helemaal dicht. Maar nu stroomt alles lekker door.albion schreef:Van zorgen vrij.... (riolering zeker gemaakt)fluitje schreef:
- ik vannacht heerlijk geslapen heb
ik nu klaar benIchtus schreef:ik nu weer ga werken, heb nog geen zin het bed was juist zo lekker![]()
worden je overuren niet extra uitbetaald?Ichtus schreef:ik wel een uur overgewerkt heb
het niet de eerste keer is, niet zo tof
Gelukkig wel! Moest er nog eens bijkomen dat dat niet zo zou zijn...Hendrikus schreef:worden je overuren niet extra uitbetaald?Ichtus schreef:ik wel een uur overgewerkt heb
het niet de eerste keer is, niet zo tof
Meid.. een heel uur?Ichtus schreef: ik wel een uur overgewerkt heb
Gian schreef:Meid.. een heel uur?Ichtus schreef: ik wel een uur overgewerkt heb
Meestal kan je met de terug-knop van de browser je posting terug halen.refo schreef:jvdg schreef:.....ik in mijn hoedanigheid als mod een prachtige ()posting aan het concipieren was, en dat toen de verbinding werd verbroken, waardoor ook de posting in progress weg was.....
.....ik het vertik om het nog een keer te doen, en dat dat mss. beter is.......
Een post van belang kun je beter eerst even naar Word kopiëren.
Maar niet als je je browser hebt afgesloten...Tiberius schreef:Meestal kan je met de terug-knop van de browser je posting terug halen.refo schreef:jvdg schreef:.....ik in mijn hoedanigheid als mod een prachtige ()posting aan het concipieren was, en dat toen de verbinding werd verbroken, waardoor ook de posting in progress weg was.....
.....ik het vertik om het nog een keer te doen, en dat dat mss. beter is.......
Een post van belang kun je beter eerst even naar Word kopiëren.