Welke van de twee kies je? (spelletje) [1]
Re: welke van de twee kies je? (spelletje)
Bij kruitvat frituren.
zullen we er maar kruidvat of da van maken 

Waarom? Kruidvat of Trekpleister heeft Hendrikus toch opgegeven?Gijs83 schreef:zullen we er maar kruidvat of da van maken
Ik denk dat hij Rennies nodig heeft na al die bitterballen.
WHA,Tiberius schreef:Waarom? Kruidvat of Trekpleister heeft Hendrikus toch opgegeven?Gijs83 schreef:zullen we er maar kruidvat of da van maken
dan maken we er meteen een nieuwe van...
gall en gall of mitra s
( cognagje wil ook wel s verzachten;))
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
geen van beide, ik ben geen sterke drank-fan en beide zijn hier ook niet(meer) te vinden.henriët schreef:WHA,Tiberius schreef:Waarom? Kruidvat of Trekpleister heeft Hendrikus toch opgegeven?Gijs83 schreef:zullen we er maar kruidvat of da van maken
dan maken we er meteen een nieuwe van...
gall en gall of mitra s
( cognagje wil ook wel s verzachten;))
Albert Heijn of Aldi
AlbertHein....(is dichterbij)
winkelkarrtje of winkelmandje.
winkelkarretje kun je lekker veel in doen! Wist je trouwens dat je tegenwoordig ook hele handige winkelmandjes hebt? Die hoef je niet meer onder arm te houden, maar die kun je gewoon achter je aantrekken(over de grond dan).Lassie schreef:AlbertHein....(is dichterbij)
pinnen of contant betalen
pinnen!Gijs83 schreef:winkelkarretje kun je lekker veel in doen! Wist je trouwens dat je tegenwoordig ook hele handige winkelmandjes hebt? Die hoef je niet meer onder arm te houden, maar die kun je gewoon achter je aantrekken(over de grond dan).Lassie schreef:AlbertHein....(is dichterbij)
hoef je alleen maar een pasje mee te nemen in je binnenzak
speciaal voor gijs..
malt biertje of een rose tje
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
mag ik ook antwoorden? doe maar een combi! )rose-witbier, heerlijk!!! (Maar een gewoon biertje gaat er ook best in)henriët schreef:pinnen!Gijs83 schreef:winkelkarretje kun je lekker veel in doen! Wist je trouwens dat je tegenwoordig ook hele handige winkelmandjes hebt? Die hoef je niet meer onder arm te houden, maar die kun je gewoon achter je aantrekken(over de grond dan).Lassie schreef:AlbertHein....(is dichterbij)
speciaal voor gijs..
thuis of op vakantie?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
tuurlijk mag jij ook reageren jo;)JolandaOudshoorn schreef:mag ik ook antwoorden? doe maar een combi! )rose-witbier, heerlijk!!! (Maar een gewoon biertje gaat er ook best in)henriët schreef:pinnen!Lassie schreef:AlbertHein....(is dichterbij)
winkelkarretje kun je lekker veel in doen! Wist je trouwens dat je tegenwoordig ook hele handige winkelmandjes hebt? Die hoef je niet meer onder arm te houden, maar die kun je gewoon achter je aantrekken(over de grond dan).
speciaal voor gijs..
thuis of op vakantie?
thuis voor de structuur,
vakantie voor de rust
camping of bungelow
mijn keuze staat er niet bij, maar ik kies toch lekker voor de bungalowhenriët schreef:camping of bungelow

Liedboek of Joh. de Heer ?
~~Soli Deo Gloria~~
Joh. de Heer, maar dan de oude. Niet dat slordige geval van Jan Quintus Zwart.
Moet je magneet niet beschadigd zijn want dan kan je nergens pinnen (meegemaakt in Engeland, gelukkig had ik voldoende contant geld bij me, maar wat een ellende!).henriët schreef:pinnen!Gijs83 schreef:winkelkarretje kun je lekker veel in doen! Wist je trouwens dat je tegenwoordig ook hele handige winkelmandjes hebt? Die hoef je niet meer onder arm te houden, maar die kun je gewoon achter je aantrekken(over de grond dan).Lassie schreef:AlbertHein....(is dichterbij)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Nou ik zal ook maar eens antwoorden dan: een onmogelijke keus, want met beide heb ik geen ervaring. Dus geen van beide!henriët schreef:
speciaal voor gijs..
diner of buffet
buffetGijs83 schreef:Nou ik zal ook maar eens antwoorden dan: een onmogelijke keus, want met beide heb ik geen ervaring. Dus geen van beide!henriët schreef:
speciaal voor gijs..
diner of buffet

zie column Kaw