Tiberius schreef:Als moderator ben je de loopjongen van elke forummer.Bert Mulder schreef:Wist je dat onze geachte moderator Tiberius mij baas noemt....
Dat weet je inmiddels toch wel?
suc6 met je drukke forumbezigheden...
Tiberius schreef:Als moderator ben je de loopjongen van elke forummer.Bert Mulder schreef:Wist je dat onze geachte moderator Tiberius mij baas noemt....
tis zo.Tiberius schreef:Als moderator ben je de loopjongen van elke forummer.Bert Mulder schreef:Wist je dat onze geachte moderator Tiberius mij baas noemt....
Doel je op mijn posting?helma schreef:o dus bij jou strubbelt refoforum ook???
nee...want die heb ik natuurlijk niet gelezenjvdg schreef:Doel je op mijn posting?helma schreef:o dus bij jou strubbelt refoforum ook???
helma schreef:nee...want die heb ik natuurlijk niet gelezenjvdg schreef:Doel je op mijn posting?helma schreef:o dus bij jou strubbelt refoforum ook???![]()
die verbinding die verbroken werd....
aaahh....jvdg schreef:.....ik in mijn hoedanigheid als mod een prachtige ()posting aan het concipieren was, en dat toen de verbinding werd verbroken, waardoor ook de posting in progress weg was.....
.....ik het vertik om het nog een keer te doen, en dat dat mss. beter is.......
jij nu qua gedrag lijkt op wat ik ook vanmorgen meemaakte....Bert Mulder schreef:wist je dat het lunchtime is?
jvdg schreef:.....ik in mijn hoedanigheid als mod een prachtige ()posting aan het concipieren was, en dat toen de verbinding werd verbroken, waardoor ook de posting in progress weg was.....
Je hebt gelijk.refo schreef:jvdg schreef:.....ik in mijn hoedanigheid als mod een prachtige ()posting aan het concipieren was, en dat toen de verbinding werd verbroken, waardoor ook de posting in progress weg was.....
Een post van belang kun je beter eerst even naar Word kopiëren.