Tsja.. Fietsliefhebbers zijn er wel (al zijn er hier ook die niet weten wat een derailleur isGijs83 schreef:Het wil nog niet echt dit topic. Heeft niemand leuke gebieden, waar mooi kunt fietsen of zijn hier niet zoveel fietsliefhebbers

Tsja.. Fietsliefhebbers zijn er wel (al zijn er hier ook die niet weten wat een derailleur isGijs83 schreef:Het wil nog niet echt dit topic. Heeft niemand leuke gebieden, waar mooi kunt fietsen of zijn hier niet zoveel fietsliefhebbers
dat bedoel ik nou, jij weet altijd wel weer iets op te duiken wat erop slaat.Hendrikus schreef:Het bestaat wel hooralbion schreef:(alleen die fiets, die past niet echt in het plaatje).
http://fietsendefotograaf.nl/
maar dat ben ik niet
Omdat hij er niet vlakbij woont, hij op vakantie in Engeland geweest is en toch nog even ergens in Nederland een fietsroute maakt. Heb je dan veel vrije tijd of niet??????!!!Marnix schreef:Hoezo, de langste route is 70 km. Dat kan met gemak in 3 uuralbion schreef: op het internet of werkelijk??? (als je daar echt geweest bent, heb jij wel veel vrije tijd)
Ik heb dat jaren geleden ook eens gedaan en Reeuwijk vind ik best wel een mooie omgeving. Wij fietsten regelmatig van Z'meer naar Vlaardingen.Marco schreef: Tsja.. Fietsliefhebbers zijn er wel (al zijn er hier ook die niet weten wat een derailleur is). Ik ga zometeen nog even van Delft naar Reeuwijk (deze keer enkele reis, samen met de auto terug).
Ach zo ver is het niet rijden.... en zoveel vrijtijd hoef je dan ook weer niet te hebben. Ik ben ook naar Italie geweest en naar het Flevofestivalalbion schreef:Omdat hij er niet vlakbij woont, hij op vakantie in Engeland geweest is en toch nog even ergens in Nederland een fietsroute maakt. Heb je dan veel vrije tijd of niet??????!!!Marnix schreef:Hoezo, de langste route is 70 km. Dat kan met gemak in 3 uuralbion schreef: op het internet of werkelijk??? (als je daar echt geweest bent, heb jij wel veel vrije tijd)
wow... prachtig plaatje!
Wow zeg! Een geweldig goed geschoten plaatje, mijns inziens.
EigenlijkWilma van den Berg schreef:Mag ik, even snel tussendoor, vragen of iemand nog leuke wandelroutes weet?
Gijs83 schreef:EigenlijkWilma van den Berg schreef:Mag ik, even snel tussendoor, vragen of iemand nog leuke wandelroutes weet?, maar tussendoor mag wel even!
10 9 8 7 6 5 4 3....Gijs83 schreef:EigenlijkWilma van den Berg schreef:Mag ik, even snel tussendoor, vragen of iemand nog leuke wandelroutes weet?, maar tussendoor mag wel even!
Gijs83 schreef:EigenlijkWilma van den Berg schreef:Mag ik, even snel tussendoor, vragen of iemand nog leuke wandelroutes weet?, maar tussendoor mag wel even!
Hendrikus schreef:10 9 8 7 6 5 4 3....Gijs83 schreef:EigenlijkWilma van den Berg schreef:Mag ik, even snel tussendoor, vragen of iemand nog leuke wandelroutes weet?, maar tussendoor mag wel even!