je bent er maar druk meeGijs83 schreef:Ik ben alweer druk bezig voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond naar Student van Rijswijk in Enter.

je bent er maar druk meeGijs83 schreef:Ik ben alweer druk bezig voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond naar Student van Rijswijk in Enter.
Gijs83 schreef:Volgens de Bijbel is het een hoofdzaak. Dus die mensen zitten er niet naast...Mister schreef:Daar maken ze van een bijzaak een hoofdzaak...Jo-Ann schreef: je hebt in Gouda ook nog een onder ons bekende hoedenzaak...
Ik ben alweer druk bezig voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond naar Student van Rijswijk in Enter.
Ja, ook als je bidt...henriët schreef:Gijs83 schreef:Volgens de Bijbel is het een hoofdzaak. Dus die mensen zitten er niet naast...
Ik ben alweer druk bezig voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond naar Student van Rijswijk in Enter.
ze zitten er niet naast, net zo min als de ander onder ons bekende zaak.. want volgend de Bijbel moet je je bedekken....
klopt. Ik heb een pastorale cursus gevolgd, één van de cursisten was lid van de vergadering der gelovigen en wanneer er gebeden werd dan deed zij een eenvoudige sjaal om haar hoofd.Afgewezen schreef:Ja, ook als je bidt...henriët schreef:Gijs83 schreef:Volgens de Bijbel is het een hoofdzaak. Dus die mensen zitten er niet naast...
ze zitten er niet naast, net zo min als de ander onder ons bekende zaak.. want volgend de Bijbel moet je je bedekken....
Gijs ik denk dat hier van een woordspeling gebruikt wordt gemaakt. Een hoed draag je op je hoofd.Gijs83 schreef:Volgens de Bijbel is het een hoofdzaak. Dus die mensen zitten er niet naast...Mister schreef:Daar maken ze van een bijzaak een hoofdzaak...Jo-Ann schreef: je hebt in Gouda ook nog een onder ons bekende hoedenzaak...
Dat is tenminste consequent.zusterelly schreef:klopt. Ik heb een pastorale cursus gevolgd, één van de cursisten was lid van de vergadering der gelovigen en wanneer er gebeden werd dan deed zij een eenvoudige sjaal om haar hoofd.Afgewezen schreef:Ja, ook als je bidt...henriët schreef:ze zitten er niet naast, net zo min als de ander onder ons bekende zaak.. want volgend de Bijbel moet je je bedekken....
aha... dat ik morgen doen..... kerkdienst en receptie tenminste....jvdg schreef:Vandaag een bruiloft meebeleefd.
Vanavond relaxen.
Sterkte.MarthaMartha schreef:straks visite, moeder met 5 kinderen.....