misschien ga ik nog koffiedrinken daar...Wilma van den Berg schreef:Rustig aan het een en ander opruimen, tassen inpakken voor enkele daagjes Zeeland, het een en ander doornemen en verder zie ik nog wel.
dus wie weet zie ik je nog

misschien ga ik nog koffiedrinken daar...Wilma van den Berg schreef:Rustig aan het een en ander opruimen, tassen inpakken voor enkele daagjes Zeeland, het een en ander doornemen en verder zie ik nog wel.
Vrijdag een optie?henriët schreef:misschien ga ik nog koffiedrinken daar...Wilma van den Berg schreef:Rustig aan het een en ander opruimen, tassen inpakken voor enkele daagjes Zeeland, het een en ander doornemen en verder zie ik nog wel.
dus wie weet zie ik je nog
en volgens mij heel hard...MarthaMartha schreef:werken, gewoon werken.....
We houden elkaar wel in de gaten! En MM 's-avonds blijkbaar ook nog hard aan het werken!henriët schreef:en volgens mij heel hard...MarthaMartha schreef:werken, gewoon werken.....
want je bent geen eens online geweest
Hebben meer mensen last vanalbion schreef:Ik moet nu eigenlijk naar school, mijn lokaal op orde brengen en kijken of alle boeken aanwezig zijn en een heleboel gaan kopiëren. Maar.... ik moet nog op gang komen en dat gaat vanochtend voor mijn doen nogal langzaam.
t zit in de zeeuwse lucht vermoed ik...albion schreef:Ik moet nu eigenlijk naar school, mijn lokaal op orde brengen en kijken of alle boeken aanwezig zijn en een heleboel gaan kopiëren. Maar.... ik moet nog op gang komen en dat gaat vanochtend voor mijn doen nogal langzaam.
Ik ben nog even ver, want de boeken waren nog niet uitgezocht. Donderdag komt beter uit. Dus ben ik maar gaan 'stadten'Wilma van den Berg schreef:Hebben meer mensen last vanalbion schreef:Ik moet nu eigenlijk naar school, mijn lokaal op orde brengen en kijken of alle boeken aanwezig zijn en een heleboel gaan kopiëren. Maar.... ik moet nog op gang komen en dat gaat vanochtend voor mijn doen nogal langzaam.maar goed, wat je moet gaan doen is in ieder geval leuk. Succes ermee! Hopelijk ben je aan het einde van de dag een heel eind verder dan dat je nu bent
gaaf! op de diek???albion schreef:Ik ben nog even ver, want de boeken waren nog niet uitgezocht. Donderdag komt beter uit. Dus ben ik maar gaan 'stadten'Wilma van den Berg schreef:Hebben meer mensen last vanalbion schreef:Ik moet nu eigenlijk naar school, mijn lokaal op orde brengen en kijken of alle boeken aanwezig zijn en een heleboel gaan kopiëren. Maar.... ik moet nog op gang komen en dat gaat vanochtend voor mijn doen nogal langzaam.maar goed, wat je moet gaan doen is in ieder geval leuk. Succes ermee! Hopelijk ben je aan het einde van de dag een heel eind verder dan dat je nu bent