ik nietjudith schreef: .....en dat hier Bij ons in de straat bijna iedereen op vakantie is....

kom gerust een keer aanwippen

ik nietjudith schreef: .....en dat hier Bij ons in de straat bijna iedereen op vakantie is....
o nee. jij niet..!!helma schreef:ik nietjudith schreef: .....en dat hier Bij ons in de straat bijna iedereen op vakantie is....![]()
kom gerust een keer aanwippen
Dan heb je toch niet goed gekeken.Mister schreef:... Tib de swiffer weer uit het berghok heeft gehaald?
Ach nee, het was een verse doos slotjes...Tiberius schreef:Dan heb je toch niet goed gekeken.Mister schreef:... Tib de swiffer weer uit het berghok heeft gehaald?
leuk!hmprff schreef:- ik morgen weer ga werken (mn zaterdagbaantje)
- ik maandag aan mn vakantiebaantje ga beginnen!!(twee weken later dan gepland)
schoonmaken int ziekenhuis (op de zalen)MarthaMartha schreef:leuk!hmprff schreef:- ik morgen weer ga werken (mn zaterdagbaantje)
Wat ga je doen voor vakantiewerk?
leuk!hmprff schreef:schoonmaken int ziekenhuis (op de zalen)MarthaMartha schreef:leuk!hmprff schreef:- ik morgen weer ga werken (mn zaterdagbaantje)
Wat ga je doen voor vakantiewerk?
Wist je dat je beter achter de PC kunt zitten, kun je het scherm beter zienjudith schreef:Nou..hier op straat ist altijd heel gezellig!!Gijs83 schreef:Kun je je uitleven op rf, dus bij elkaar 2 redenen om je van de straat te houden!judith schreef: .....en dat hier Bij ons in de straat bijna iedereen op vakantie is....
Mar hier op RF ook..alleen zo stil laaste tijd...
Niemand in de chatt...
En ik mag ook niet altijd op de pc he
dat is dus het verschil in engels en nederlands, dat ik niet oppikte...Lassie schreef:.....je er beter VOOR kunt gaan zitten en er niet ACHTER...
.... dat een hele discusie kan worden...Bert Mulder schreef:dat is dus het verschil in engels en nederlands, dat ik niet oppikte...Lassie schreef:.....je er beter VOOR kunt gaan zitten en er niet ACHTER...
engels: sit behind your computer (but sit in front of your TV).... inconsistent, I know.
nederlands: zit voor je computer, TV ?