Wat doen we vandaag? [3]

Lassie

Re: Wat doen we vandaag? [3]

Bericht door Lassie »

thuiswerken en vanmiddag boodschappen doen.
helma

Bericht door helma »

leuk een dag met mijn man op stap naar Amsterdam :) :) :) :) :) :) :) :love :love :love :love
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

helma schreef:leuk een dag met mijn man op stap naar Amsterdam :) :) :) :) :) :) :) :love :love :love :love
op maandag? dan is daar toch niks te beleven?

niettemin: geniet ervan!
~~Soli Deo Gloria~~
Hilde

Bericht door Hilde »

helma schreef:leuk een dag met mijn man op stap naar Amsterdam :) :) :) :) :) :) :) :love :love :love :love
Veel plezier!!! :super
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Heerlijk, hoe was het???
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Tsjonge jonge die goddeloze stad nog wel! Onze dominee had het er zondag ook al over. Er zul vast ook nog wel goede plekjes in de stad zijn!
BJD

Bericht door BJD »

Gijs83 schreef:
Tsjonge jonge die goddeloze stad nog wel! Onze dominee had het er zondag ook al over. Er zul vast ook nog wel goede plekjes in de stad zijn!
Nee dan kun je beter naar Rijsen... daar zijn de mensen een stuk beter :slurp
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

BJD schreef:
Gijs83 schreef:
In Rijssen zullen vast ook wel dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen, maar Amsterdam staat toch wel bekend om z'n zedenloosheid.
Jo-Ann

Bericht door Jo-Ann »

Gijs83 schreef:In Rijssen zullen vast ook wel dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen, maar Amsterdam staat toch wel bekend om z'n zedenloosheid.
'k Ben in de voetbaltijd door Rijssen gereden... +1:((
Daar kon Amsterdam zelfs nog niet aan tippen.
En dat voor een refodorp :jongle

Ik bedoel maar dat we maar bij onszelf moeten beginnen. De balk in eigen oog.
En zedeloosheid is van alle tijden en plaatsen. Helaas... Ook Rijssen gaat hierin niet vrijuit. En laten we ook daarin maar bij onszelf beginnen.
Op sommige plaatsen in Amsterdam wordt die zedeloosheid meer uitgeleefd dan op andere plaatsen, maar dan is dat nog niet in de hele stad. Ga maar gerust een keer in Amsterdam kijken hoor Gijs. Goed voor je algemene ontwikkeling. Een grachtentocht ofzo :tilt
jvdg

Bericht door jvdg »

Gijs83 schreef: Tsjonge jonge die goddeloze stad nog wel! Onze dominee had het er zondag ook al over. Er zul vast ook nog wel goede plekjes in de stad zijn!

In Rijssen zullen vast ook wel dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen, maar Amsterdam staat toch wel bekend om z'n zedenloosheid.[/quote]

Dat wil zeggen: In Amsterdam is het meer zichtbaar.

Voor het overige kan het in Rijssen niet beter zijn, maar daar is het veelal niet zichtbaar, maar zeker niet beter.
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

Gijs83 schreef:
Tja Gijs een dominee kan wel zeggen over Amsterdam maar als ze daar beroepen worden laten ze
het ook vaak afweten jammer genoeg na Ds Snoep heeft geen enkele dominee nog een beroep
aangenomen en dat is heel lang geleden!!
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Gijs83 schreef:
Zou het? :jongle
Wilhelm

Bericht door Wilhelm »

Gijs zegt het misschien op een manier die wat vragen op kan roepen , toch ben ik het wel met hem eens.

Verschrikkelijk , hoe Amsterdam , en in het verlengde daarvan heel Nederland, incl de regering en het Nederlandse volk , zich uitleeft in de Sodomitische zonde, ja zelf tot zichzelf christelijk noemende organisatie's aan toe .

Het geeft wel eens zorgen , hoe ver kan het nog gaan ?
Een minister die mee staat te hossen tussen de duizenden veelal nagenoeg blote homofiele mannen en vrouwen , wordt door het volk begrepen en toegejuicht, en strooit royaal met gemeenschapsgeld naar allerlei organisaties die zich inzetten voor de in hun ogen zo broodnodige homo-emancipatie.
Maar een kamerlid dat Schrift gebonden politiek beoefent in de Tweede kamer, wordt nog gedoogd , maar met een afwijkende visie wordt er van staats subsidie afgezien.

Hoe ver kan een land, een stad, een regering gaan. Maar om idd dit nu ook persoonlijk te eigenen : "Wij hebben gedaan dat kwaad is in Uw ogen"

De Heere zal dit niet ongestraft laten , deze door Hem zeer gehate, en in Zijn Woord als gruwelijk bestempelde zonde, die zo openlijk, gesteund door allerlei publieke organisaties wordt geuit is tot grote schande van ons volk, maar ook tot schuld voor ons land.

Gods eer wordt hierin met voeten getreden , en wij ?

Dan blijft er schuld over, wij zwijgen zo menigmaal, en voor een zuur gezicht verloochenen wij de Naam des Heeren.
JaCa
Contacteer:

Bericht door JaCa »

BJD schreef:
Gijs83 schreef:
:D

My one and only goal;
His image in my soul.
hmprff

Bericht door hmprff »

Wilhelm schreef:Gijs zegt het misschien op een manier die wat vragen op kan roepen , toch ben ik het wel met hem eens.

Verschrikkelijk , hoe Amsterdam , en in het verlengde daarvan heel Nederland, incl de regering en het Nederlandse volk , zich uitleeft in de Sodomitische zonde, ja zelf tot zichzelf christelijk noemende organisatie's aan toe .

Het geeft wel eens zorgen , hoe ver kan het nog gaan ?
Een minister die mee staat te hossen tussen de duizenden veelal nagenoeg blote homofiele mannen en vrouwen , wordt door het volk begrepen en toegejuicht, en strooit royaal met gemeenschapsgeld naar allerlei organisaties die zich inzetten voor de in hun ogen zo broodnodige homo-emancipatie.
Maar een kamerlid dat Schrift gebonden politiek beoefent in de Tweede kamer, wordt nog gedoogd , maar met een afwijkende visie wordt er van staats subsidie afgezien.

Hoe ver kan een land, een stad, een regering gaan. Maar om idd dit nu ook persoonlijk te eigenen : "Wij hebben gedaan dat kwaad is in Uw ogen"

De Heere zal dit niet ongestraft laten , deze door Hem zeer gehate, en in Zijn Woord als gruwelijk bestempelde zonde, die zo openlijk, gesteund door allerlei publieke organisaties wordt geuit is tot grote schande van ons volk, maar ook tot schuld voor ons land.

Gods eer wordt hierin met voeten getreden , en wij ?

Dan blijft er schuld over, wij zwijgen zo menigmaal, en voor een zuur gezicht verloochenen wij de Naam des Heeren.
Nehemia schreef:4 En het geschiedde, als ik deze woorden hoorde, zo zat ik neder, en weende, en bedreef rouw, enige dagen; en ik was vastende en biddende voor het aangezicht van den God des hemels.

5 En ik zeide: Och, HEERE, God des hemels, Gij, grote en vreselijke God! Die het verbond en de goedertierenheid houdt dien, die Hem liefhebben, en Zijn geboden houden.

6 Laat toch Uw oor opmerkende, en Uw ogen open zijn, om te horen naar het gebed Uws knechts, dat ik heden voor Uw aangezicht bid, dag en nacht, voor de kinderen Israëls, Uw knechten; en ik doe belijdenis over de zonden der kinderen Israëls, die wij tegen U gezondigd hebben; ook ik en mijns vaders huis, wij hebben gezondigd.

7 Wij hebben het ganselijk tegen U verdorven; en wij hebben niet gehouden de geboden, noch de inzettingen, noch de rechten, die Gij Uw knecht Mozes geboden hebt.

8 Gedenk toch des woords, dat Gij Uw knecht Mozes geboden hebt, zeggende: Gijlieden zult overtreden, Ik zal u onder de volken verstrooien.

9 En gij zult u tot Mij bekeren, en Mijn geboden houden, en die doen; al waren uw verdrevenen aan het einde des hemels, Ik zal hen vandaar verzamelen, en zal ze brengen tot de plaats, die Ik verkoren heb, om Mijn Naam aldaar te doen wonen.

10 Zij zijn toch Uw knechten en Uw volk, dat Gij verlost hebt door Uw grote kracht en door Uw sterke hand.

11 Och, HEERE, laat toch Uw oor opmerkende zijn op het gebed Uws knechts, en op het gebed Uwer knechten, die lust hebben Uw Naam te vrezen; en doe het toch Uw knecht heden wel gelukken, en geef hem barmhartigheid voor het aangezicht dezes mans.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Gesloten