helma schreef:BJD schreef: in jouw geval.. achter de jongens aan
bedoel je nu mij?? of Judith.....

helma schreef:BJD schreef: in jouw geval.. achter de jongens aan
bedoel je nu mij?? of Judith.....
Als je hem ziet (dat moet toch niet zo moelijk zijn in dat gehucht), doe hem de groeten!Lassie schreef:....wij zo richting friesland gaan
....we heel dichtbij moddergat zitten
....ik heel goed ga opletten of ik Rens zie?
achter mijn eigen jongens aan misschienBJD schreef:helma schreef:BJD schreef: in jouw geval.. achter de jongens aan
bedoel je nu mij?? of Judith.....![]()
Jou niet.. dat zou in jouw geval wel een slecht advies zijn..
Ik heb wel internet!!!!!!!!helma schreef:judith schreef: Heel miss hebben we daar internet! Ik hoop het!
dat vind ik nou een van de voordelen van op vakantie gaan ...geen internet
danke!judith schreef:..dat ik de groeten doe aan ichtus, sweelinck, Jolanda, Johann Gottfried Walther, Channa...helma MarthaMartha, enne.....Mathilde, en aan iedereen veder, die ik nog niet heb opgenoemd!!!
aste!MarthaMartha schreef:danke!judith schreef:..dat ik de groeten doe aan ichtus, sweelinck, Jolanda, Johann Gottfried Walther, Channa...helma MarthaMartha, enne.....Mathilde, en aan iedereen veder, die ik nog niet heb opgenoemd!!!
MarthaMartha schreef:danke!judith schreef:..dat ik de groeten doe aan ichtus, sweelinck, Jolanda, Johann Gottfried Walther, Channa...helma MarthaMartha, enne.....Mathilde, en aan iedereen veder, die ik nog niet heb opgenoemd!!!
Dank je wel!!judith schreef:..dat ik de groeten doe aan ichtus, sweelinck, Jolanda, Johann Gottfried Walther, Channa...helma MarthaMartha, enne.....Mathilde, en aan iedereen veder, die ik nog niet heb opgenoemd!!!
nou zeg vergeet je mijjudith schreef:..dat ik de groeten doe aan ichtus, sweelinck, Jolanda, Johann Gottfried Walther, Channa...helma MarthaMartha, enne.....Mathilde, en aan iedereen veder, die ik nog niet heb opgenoemd!!!
monique schreef:nou zeg vergeet je mijjudith schreef:..dat ik de groeten doe aan ichtus, sweelinck, Jolanda, Johann Gottfried Walther, Channa...helma MarthaMartha, enne.....Mathilde, en aan iedereen veder, die ik nog niet heb opgenoemd!!!![]()