gewoonjacolien schreef:ik nieuw ben op het forumwist je dat...![]()
huhu
Ok, het is misschien wat aan de late kant....

gewoonjacolien schreef:ik nieuw ben op het forumwist je dat...![]()
huhu
Een alerte Kaw!Kaw schreef:Het brandalarm hier afging? Dat ik daarom zo vroeg achter Refoforum zit? Het ergens bij de buren in de flat afging? Ik nu heel alert rond zit te kijken of ik rook zie of ruik?
Afgewezen schreef:Een alerte Kaw!Kaw schreef:Het brandalarm hier afging? Dat ik daarom zo vroeg achter Refoforum zit? Het ergens bij de buren in de flat afging? Ik nu heel alert rond zit te kijken of ik rook zie of ruik?
En bovendien melig.Kaw schreef:Precies.Tiberius schreef:Nog preciezer.
Sorry, ben een beetje melig.
Fijn joh! Een hartelijk welkom, ook vanaf deze plaats. Ik hoop dat je een goede tijd mag hebben op RF!gewoonjacolien schreef:Ja het moest wel, ik had koortsHendrikus schreef:heeft de tandarts zich wel gered zonder jou?gewoonjacolien schreef:ik ben ziek geweest en vanmiddag was ik opgeknaptgelukkig is het allemaal goedgekomen, morgenochtend kan ik weer werken
wat heerlijk voor je!! Geniet er maar vanMargriet schreef:...Ik vandaag voor het eerst mijn 3 jaar oude kleindochter zag..![]()
..ze zo mooi is , dat ik nog steeds sprakeloos ben..![]()
... ze vanaf het eerste moment " opa en oma " rondbazuint...![]()
... wij allebei erg gelukkig zijn..
... we 3 weken hebben om haar en haar broer tot in de grond te verwennen..![]()
![]()
hun ouders zien maar hoe ze er mee omgaan ,![]()
Afgewezen schreef:... dat RF middenin de komkommertijd ineens een soort revival beleeft?
... er allerlei nieuwe forummers hun intrede hebben gedaan?
... het nu maar afwachten is of het blijvertjes zijn?
... ik ze van harte welkom heetAfgewezen schreef:... dat RF middenin de komkommertijd ineens een soort revival beleeft?
... er allerlei nieuwe forummers hun intrede hebben gedaan?
... het nu maar afwachten is of het blijvertjes zijn?
Toch geen depressie?Lassie schreef:....ik vannacht heel slecht geslapen heb
....ik vandaag heel de dag moet werken
.....ik daar wel tegen op zie
.....ik gewoon niet uitgerust ben
.....ik het liefst m'n bed in duik en heeeel lang wil slapen.
Geniet van je vrije dagen. Een fijne tijd toegewenst.MarthaMartha schreef:dit vast de laatste keer is voor mijn vakantie op rf?
ik het razend druk heb..... vanavond verjaardag, en nog een was draaien,
morgenochtend boodschappen en in huis de laatste dingen, 's middags even slapen, 's avonds verjaardag, en dan........
rijden!!!! heerlijk!!!
allemaal een goede tijd, fijne vakantie en tot ziens hopen we maar weer!
Wederkerig hoor. We hopen voor je dat je een fijne tijd hebt en een behouden aan-en thuiskomst.MarthaMartha schreef:dit vast de laatste keer is voor mijn vakantie op rf?
ik het razend druk heb..... vanavond verjaardag, en nog een was draaien,
morgenochtend boodschappen en in huis de laatste dingen, 's middags even slapen, 's avonds verjaardag, en dan........
rijden!!!! heerlijk!!!
allemaal een goede tijd, fijne vakantie en tot ziens hopen we maar weer!
jvdg schreef:Toch geen depressie?Lassie schreef:....ik vannacht heel slecht geslapen heb
....ik vandaag heel de dag moet werken
.....ik daar wel tegen op zie
.....ik gewoon niet uitgerust ben
.....ik het liefst m'n bed in duik en heeeel lang wil slapen.